این شاخه کل محصولات موجود در سایت که مناسب رده سنی6سال تا 8سال می باشد را نمایش می دهد.

6تا8سال 

28 محصول وجود دارد.
0 دیدگاه

بلوک دوخت پلاستیکی بلوک دوخت، یک قطعه پلاستیکی در ابعاد ۵*۵*۶ سانتیمتر به همراه یک سوزن پلاستیکی و نخ رنگی متصل به سوزن است..

12,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

سینی چوبی 20 در 30 سانتی متر.

156,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

بطری های چشایی دارای دسته جهت حمل راحت تر ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

264,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کابینت گیاه شناسی ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

1,368,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

بچه ها دبرنا این بازی به صورت انفرادی قابل انجام دادن نیست و باید گروهی انجام شود.در هر دور از بازی کارت هایی که بر روی آن ها عددهای نوشته شده است بین بازیکنان تقسیم می شود و سه مهره به تصادف از درون کیسه مهره ها انتخاب می شود. اگر بازیکنی شماره ی مهره ی انتخاب شده را روی کارت هایش داشت باید آن مهره را بگیرد و روی برگه اش بگذارد.

44,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کاردستی دیگر از بیبلو این بار کاردستی آسیاب بادی کاردستی بهترین سرگرمی دنیاست. تایید شده توسط روان شناسان کودک و نوجوان

3,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

موضوع کتاب راجع به ادبیات،ادبیات آمریکایی به زبان انگلیسی،داستان های آمریکایی،داستان های کودک و نوجوان می باشد. کتاب داستانی برای بچه ها همراه با تصویرهای جذاب و ماجراهای خواندنی که حال و هوای تازه ای از دنیای کودکان نشان می دهد.

10,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب داستان با زبانی ساده و روان برای کودکان نوشته شده است و ماجرای این کتاب داستان ما راجع به اینه که پرنده ی داستان ما درون قفس خیلی غمگین بود و پسر هم توی خانه غمگین بود.پرنده نوک به آب و دانه نمی زد.پسر هم لب به هیچ غذایی نمی زد...

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

میمون گفت:(سبزی لازم دارم) لاک پشت از توی لاکش گفت:(تو سیزی را بیار،من همش می زنم) میمون به حرف لاک پشت گوش کرد و رفت سبزی آورد،ولی لاک پشت از جایش تکان نخورد...

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

یک روز خرگوش بازیگوش آمد و بینی آدم برفی را خورد.!!! آدم برفی هم شروع کرد به گریه کردن و گفت: (چرا بینی من را خوردی؟)

14,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پاک کن ها به دنبال خط سیاه هستند تا او را پاک کنند.خط سیاه تصمیم می گیرد قبل از اینکه پاک کن ها به سراغش بیایند،راه بیفتد و جایی برای قایم شدن پیدا کند،اما او خیلی خیلی بلند است و ...

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

توی واگن بعد،فیل بند بازی می کرد. شتر یک چرخه سواری می کرد. اسب نقاشی می کرد.سوسمار آتش بازی می کرد. آقای کج و کوله هفت تیر کشید. و گفت:(بی حرکت!من بچه دزدم!بگید بچه کجاست،می خوام بدزدمش!)

7,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مجموعه‌ای که در دست دارید یکی از این منابع است. این کتاب شامل ۸ واحد کار است که مربیان و معلمان می‌توانند از آن به عنوان فعالیت‌های آموزشی با کودکان استفاده کنند. مجموعه‌ای که در دست دارید یکی از این منابع است. این کتاب شامل ۸ واحد کار است که مربیان و معلمان می‌توانند از آن به عنوان فعالیت‌های آموزشی با کودکان استفاده کنند.

23,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب به شما کمک مي‌کند تا بتوانيد براي کار با کودک برنامه و هدف داشته باشيد، تمرين‌ها و فعاليت‌هاي مناسبي در اين کتاب ارائه شده است که مي‌توانيد در فرصت‌هاي مختلف آن‌ها را با کودک انجام دهيد. برنامه‌هاي این کتاب براساس ماه‌ها تنظيم شده است. اين کتاب به شما ياد بدهد که چگونه مي‌توان با توجه به زمان، برنامه‌هاي تأثيرگذاري را براي کودک تدارک ديد.

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

 به نوآموزان کلاس اول دبستان، حروف و واژه ها را با بازى و شادى ياد مى دهد. در اين مجموعه، کودکان زبان آموزى پايه را به شيوه خلاق و متفاوت مى آموزند...

95,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

بی دقتی می می نی برای پدربزرگش ایجاد خطر میکنه، پدربزرگ پا روی ماشین اسباب بازی میذاره و زمین میخوره...مجموعه کتاب‌های "می‌می‌نی" قصه‌های منظومی از بچه میمونی بازیگوش و شیرین است. در هر کتاب مشکلی رفتاری از "می‌می‌نی" سر می‌زند و یا حادثه‌ای برای برای او پیش می‌آید که در نهایت تجربه‌اش را بیش‌تر می‌کند.

9,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

شناخت اماکن و پدیده های طبیعی و یادگیری نام و تلفظ صحیح آنها (زبان آموزی) آشنایی با مشخصات مربوط به اماکن و پدیده های طبیعی * هر یک از کارت ها را به کودک نشان داده و از او می خواهیم بیان کند از هر چه تصویر چه می داند.

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

*شناخت خوراکی ها و مواد غذایی *آشنایی با خواص خوراکی ها و مواد غذایی *آشنایی با اهمیت خوراکی ها و غذاها در سلامت انسان*از کودک بخواهید نام هر یک از غذاها و خوراکی ها را گفته و در مورد آنها صحبت کند.*از کودک بخواهید در مورد خوراکی ها و غذاها و نقش آنها در زندگی و تامین سلامت توضیح دهد.*با کودک خود در مورد روش تهیه غذاها و استفاده از غذای سالم صحبت کنید.

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

هدف ها: *درک مفاهیم مربوط به اندازه ها و آشنایی ا کلماتی که بیانگر این مفاهیم هستند. *تشخیص جهت ها مانند چپ و راست *شناخت و آشنایی با رنگ های اصلی *شناخت و آشنایی با شکلهای ساده هندسی *آشنایی با بعضی مفاهیم متضاد مانند:پروخالی

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این بازی شامل یک صفحه چوبی و 10 دیسک در رنگها و اندازه های مختلف می باشد.صفحه چوبی دارای 3 میله a b c است.کودک ابتدا دیسک ها را به ترتیب از بزرگ به کوچک روی میله a جایگذاری می کند.در مرحله بعد بایستی بتواند همان دیسک ها را به همان ترتیب روی میله c قرار دهد.میله b ستون کمکی نامیده می شود.کودک می تواند با کمک میله b این انتقال را به درستی انجام دهد.

44,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مکعب های ریاضی چینه ابزاری کمکی جهت آموزش هر چه بهترمفاهیم پایه ای ریاضیات و پرورش خلاقیت کودکان است که قابلیت اتصال هر مکعب از شش وجه و مکعب های دیگر، آن را تبدیل به ابزاری مناسب جهت یادگیری مباحثی چون الگویابی و الگو سازی، شمارش و مفهوم اعداد، جمع و تفریق مفهومی اعداد، درک رابطه بین الگوها و ... کرده است.

21,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

 فعال سازی تواناییهای ذهنی و تقویت حافظه- فقط علایم راهنمایی و رانندگی موجود است.

3,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

هدفها : * شناخت علائم راهنمایی و رانندگی * آشنایی با کاربرد علائم و تابلوهای شهری * آشنایی با اهمیت مقررات و قوانین شهروندی.

6,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

هدفها : * شناخت میوه های مختلف * آشنایی با شکل و رنگ و مزه و بوی میوه ها * آشنایی با نامهای میوه ها و تلفظ صحیح آنها

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

والدين مي توانند پاسخ بسياري از سوالات خود را در اين كتاب پيدا كنند. اين پاسخ ها به روشي متفكرانه و متعادل به والدين اجازه مي دهند راه حلي را كه براي آنها و خانواده شان تاثير گذارتر است، انتخاب كنند. در جلد دوم به مسائل و نيازهاي كودكان شش تا نه سال پرداخته شده است. سنین 6تا 9سال ،دوران سختی است. کودکان  به طور فزاینده ای درگیری یادگیری آموزشی و تعقیب...

27,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

هدفها : * شناخت انواع پوشاک * آشنایی با کاربرد و اهمیت پوشاک * طبقه بندی بر اساس انواع پوشاک

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

شناخت شغل ها و یادگیری نام و تلفظ صحیح آنها (زبان آموزی) و آشنایی با مشخصات هر شغل و وسایل آن.

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

ایا برای شما هم پیش اومده که کلاس های فوق برنامه امانتان را برده باشد، از این کلاس به اون کلاس... پس پیشنهاد می کنم این داستان رو بخونید. کتاب حاضر قبلا تحت عنوان "کلافگی" منتشرشده است.

3,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 1 - 28 از 28 مورد

بالا