اهمیت دادن: چگونه مادران سالم و سرحالی باقی می مانند قسمت اول

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-05-08 دیدگاه: 0 بازدید: 217

اهمیت دادن:چگونه مادران سالم و سرحالی باقی می مانند

زمانی که شما از انجام وظیفه های مادری خسته می شوید و آزار می بینید، زمان آن رسیده است که یک استراحت واقعی داشته باشید و کارهایی را فقط برای دل خودتان انجام دهید. حتی یک فرار کوچک از روزمرگی ها و وظایف مادری می تواند راه زیادی را برای کمک به شما در طول روز بپیماید.

ما از تعدادی از والدین مادر خواستیم که برای استراحت کردن چه کاری را انجام می دهند، چگونه دوباره ساختاربندی می شوند و مجدداً انرژی می گیرند. در اینجا لیستی از 10 روش اهمیت دادن را ارائه می کنیم.

1.استراحت کردن در آب گرم

حمام طولانی حباب با شمع، موسیقی و یک کتاب خوب فرار مورد علاقه بسیاری از والدین مادر بود. قرار گرفتن در گرمای آب و نور و صدای ملایم، در واقع خیلی شبیه به فضای رحم است. به هر دلیلی، برای بسیاری از مادران این لذت کوچک به نظر می رسد که بازده زیادی را به ارمغان می آورد.

دبی هریس می گوید: ( من به بچه ها می گویم) مامان زمان آرامش خودش را می خواهد، بنابراین اگر چیزی نیاز داشتید به بابا بگوئید. من در حمام را می بندم و قفل می کنم. رادیو را به روی موج مورد علاقه ام تنظیم می کنم، خودم را در حباب های مورد علاقه ام و روغن حمام غوطه ور می کنم. آب را به روی درجه ی گرم و خوبی تنظیم می کنم. ( گاهی اوقات با خودم یک فنجان چای می برم ). مجله ی مورد علاقه ام و یا رمانم را با خودم می برم و در زمان خودم غرق می شوم.

طبق نظر یکی دیگر از والدین مادر (کی. ری)، استراحت در حمام می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد:

در حال حاضر که من فرزند دومم را دارم، به نظر می رسد که رابطه ی جنسی کم الویت می شود.( در میان تقاضای بالا این خواسته به خواب می رود) با این حال، متوجه می شوم که اگر من 20 دقیقه قبل از خواب، یک حمام حباب با نور شمع داشته باشم، کمک می کند تا آرامش داشته باشم و بیشتر خواهان رابطه ی جنسی باشم.

2.بدنسازی

بعضی از مدل های پروراندن فیزیک بدن: خوانندگان ما مانیکور و پدیکور ناخن، ماساژ بدن، پاکسازی صورت و یا آرایش موی جدید را پیشنهاد می دهند. انجام این کارها مزایای زیادی دارد: نه تنها باعث می شود احساس بهتری کنید، بلکه می توانید برای مدت کوتاهی از داشتن کسی که از شما مراقبت می کند لذت ببرید.

خواننده ی دیگر (گریفر بانچ آف) اغلب بدنسازی اش را انجام می دهد (ماساژ درمانی و یا شیاطسو) می گوید: ( من واقعاً بیشتر از حد به نگهداری از بدنم اهمیت نمی دهم. اما من متوجه شدم مادر بودن برای بدن من واقعاً سخت است. بدنسازی من را سالم نگه می دارد و احساس خوبی می دهد تا بتوانم بر روی نیازهای دخترم تمرکز کنم. اهمیت دادن و نگهداری کردن، همیشه احساس خوبی می دهد، کمک می کند تا من را آرام کند و ذهنم را از کارهای هفتگی پاک کند.)

این مقاله ادامه دارد...

قسمت دوم این مقاله

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا