اهمیت دادن: چگونه مادران سالم و سرحالی باقی می مانند قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-05-13 دیدگاه: 0 بازدید: 246

اهمیت دادن: چگونه مادران سالم و سرحالی باقی می مانند قسمت آخر

8.چیزهایی که رشد می کنند

یکی دیگر از والدین می گوید: (باغبانی، نه تنها گیاهان بلکه انسان را پرورش می دهد. هوای تازه، ورزش، و پاداش تماشای شکوفایی باغ، خود به ویژه باعث جوانسازی می شود، و هنگامی که بقیه عمر زندگی شما در شستشوی ظروف کثیف خلاصه می شوند، با این کار احساس خوبی مانند انجام دادن یک کار هنری به شما دست می دهد.)

دئیدر می گوید: ( من روز شنبه دوتا دوجین گیاه کاشتم و این کار کاملاً آرامش بخش بود. باغبانی یکی از چیزهایی بود که من قبل از باردارشدنم به آن علاقه داشتم و امیدوارم حالا که دخترم بزرگتر شده است حیاطم را به حالت قبل برگردانم.)

9.زمانی برای تنهایی

به تنهایی فیلم دیدن، به تنهایی پیاده روی کردن و یا حتی بیرون رفتن، استراحت ساده ای است که بسیاری از والدین ما به آن وابسته هستند. فقط تنهایی می تواند زمانی برای الهام گرفتن و ایده گرفتن به شما باشد.

تینا مان می گوید: (راه مورد علاقه ی من برای اهمیت دادن به خودم مرخصی گرفتن از کار است. شوهرم سر کارش باشد و بچه هایم در مهدکودک باشند. آنگاه برای خودم به خرید می روم و غذا می خورم. پس از ناهار، اگر احساس خرید بیشتر کنم، به خرید می روم. اگر نه، به خانه می روم و یک چرت بعد از ظهر می زنم و پس از آن یک فیلم به روز می بینم. من عاشق این شب شدم و خیلی لحاظات خوبی با فرزندانم داشتم.!)

10.بازی کلمات

زمانی که شما پدر و یا مادر می شوید تنهایی کتاب خواندن و یا حتی یک مجله، مانند یک شاهکار بزرگ است. هر گاه که توانستید زمان را بقاپید، زمانی که احساس می کنید زندگی شخصیتان متلاشی شده، متوجه می شوید که کتاب خواندن انتخاب مناسبی برای یکپارچه کردن زندگیتان است. حتی می توانید زمانی را به کسانی که خوش اخلاق هستند و یا اینکه توجه کامل شما را بخواهند اختصاص بدهید.

میرا پرز می گوید: (راه مورد علاقه من برای جوانسازی خودم این است که منتظر بمانم که فرزندم بخوابد، سپس آخرین اشتراک مجله ام را بیرون بکشم، درب را ببندم، روی تختم بپرم و به آرامی هر کدام از مقاله ها را بخوانم. این یک راه کوچک اما بسیار لوکس برای صرف وقت برای خودم است.)

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا