اهمیت دادن: چگونه مادران سالم و سرحالی باقی می مانند قسمت دوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-05-10 دیدگاه: 0 بازدید: 191

اهمیت دادن: چگونه مادران سالم و سرحالی باقی می مانند قسمت دوم

3.شبی در شهر

یک ملاقات با شریک زندگیتان به هر دو اتان استراحت خواهد داد. و فرصتی برای دوباره شناخته شدن است. اما سعی کنید تمام شب را صرف صحبت در مورد بچه ها نکنید. به یاد بیاورید که اولین دیدارتان چگونه بود، بهترین خاطراتتان قبل از بچه دار شدن. این به هر دوی شما کمک خواهد کرد که دوباره در زمانی که واقعاً به هم احتیاج دارید ارتباط برقرار کنید.

ویکی مک کارتی می گوید: (به خاطر داشته باشید که داشتن یک تفریح بدون کودک و گذراندن وقت با همسرتان در واقع کمک به کودک است، زیرا شما رابطه خود را به عنوان یک زن و شوهر تقویت می کنید.)

4.با همسن و سالان خود گفتگو کنید

شام یا وقت گذراندن با دوستان، تغییر در صلح ، یک دیدگاه جدید، یک تجربه تازه و یک گفتگوی شاد را به وجود می آورد.

فرانا کی. باروچ می گوید: (من و همسرم یک سیستم (ساختار) داریم): ما به یکدیگر اجازه می دهیم که بیرون برویم. من از فرزندانمان مراقت می کنم و به همسرم اجازه می دهم که بیرون برود و با صدای بلند با دوستانش گیتار بزند. من با دوستانم شام می خورم و یا بیرون می روم. بعضی وقت ها به کنسرتی می روم که من دوست دارم ولی همسرم دوست ندارد.گاهی اوقات من تمام روزم را با یک دوست سپری می کنم.

5.اهمیت دادن به سلامتی

پیاده روی در هوای تازه، دوچرخه سواری در یک خیابان خالی، راه رفتن در ساحل، این ها چندین نمونه از اهمیت دادن به سلامتی والدین مادر ما هستند. یک فعالیت مورد علاقه را انتخاب کنید که شما را از روال روزمره جدا و به دنیای دیگری می برد.

جنیفر سی.مارتسون می گوید: (من کاراته را دوست دارم، من هفته ای سه کلاس، که شامل تمرینات قدرت و کشش است دارم و به لطف اسپارینگ و جلسات کتا احتمال ابتلا به بیماری قلب و عروق را کاهش می دهم. این یک راه عالی برای از بین بردن استرس و نا امیدی در طول هفته است.)

6.خواب عمیق

فرصتی برای خوابیدن تا لنگ ظهر و یا لذت داشتن خواب بعد ازظهر و هر مدل از چشم بر هم گذاشتن، می تواند چیزی شبیه معجزه باشد و اما این ها بهترین هستند. بسیاری از والدین کسانی را پیدا می کنند که به سختی می توانند فرصتی را پیدا کنند تا باتری های خود (انرژی های خود ) را شارژ کنند.

سابرینا جاستیک می گوید: ( علاقه ی شخصی من زمانی است که همسرم (بابا) از کودکم مراقبت می کند و اجازه می دهد من بخوابم)

7.به مدت کوتاهی مسئولیت نگهداری از کودک را به کس دیگری بسپارید

یکی از خوانندگان می گوید : (یک خرید و خیابان گردی و یک لباس جدید می تواند برای تقویت روحیه بسیار شگفت انگیز باشد) یک واگذاری کوتاه( مانند مراقبت کردن پدر از کودک) می تواند مجدداً به شما روحیه ببخشد. نقش پدر در مراقبت و نگهداری از کودک بسیار حائز اهمیت است.

مایک بریتنهام می گوید: (من دو بچه دارم و پس از تولد هر یک از آنها، من از اینکه لباس جدید خریدم و مدل موهایم را تغییر دادم احساس خوبی داشتم.)

این مقاله ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا