نه استراتژی برای دفاع کردن از خود در هنگام مواجه شدن با قلدری قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-03-12 دیدگاه: 0 بازدید: 214

نه استراتژی برای دفاع کردن از خود در هنگام مواجه شدن با قلدری قسمت آخر

 یک کلاس دفاع شخصی ثبت نام کنید

گاهی اوقات بهترین کاری که می توانید برای بچه هایتان انجام دهید این است که آنها را در یک کلاس دفاع شخصی ثبت نام کنید. به عنوان مثال، انجمن تکواندو آمریکایی تعدادی از کلاس های اختصاص داده شده برای کودکان را ارائه می دهد. بچه ها نه تنها یاد می گیرند که چگونه از خود دفاع کنند، بلکه اعتماد به نفس و کنترل خود را نیز یاد خواهند گرفت. چندین بار، موقعیت های مختلف قلدری نشان داده می شود و نحوه ی با آرامش و اعتماد به نفس پاسخ دادن به یک وضعیت خاص را قبل از اینکه کار به دعوای فیزیکی بکشد، آموزش می دهند.

از تکنیک های دفاع شخصی استفاده کنید

اگرچه هرگز توصیه نمی شود که فرزند خود را به مبارزه کردن تشویق کنید، اما برخی از تکنیک های دفاع از خود وجود دارد که می توانند برای محافظت از خود هنگام حمله مورد استفاده قرار گیرند.

به عنوان مثال، تکنیک هایی برای مسدود کردن ضربه ی مشت وجود دارد که ضربه ی آن ها را منحرف می کند. همچنین تکنیک هایی برای باز کردن انگشت های قلدر از مچ دستشان و همچنین تکنیک هایی در مورد چگونگی آزاد شدن به هنگام در تنگنا قرار گرفتن وجود دارد. و تکنیک هایی که می توانند از خود در مقابل حمله گروهی دفاع کنند.تمام این استراتژی ها را می توان در یک کلاس دفاع شخصی یاد گرفت.

به یاد داشته باشید زمانی که بچه های خود را در مورد مهارت های دفاع از خود در مقابل قلدر ها آموزش می دهید، آنها را تشویق کنید که با استفاده از یک صدای قوی و یا دور شدن از محل دعوا ،موقعیت را از بین ببرند. همچنین در مورد دفاع شخصی، با بخش آموزش دفاع شخصی مدرسه و استراتژی های آن ها، صحبت کنید. بعضی از مدارس دارای سیاست تحمل صفر هستند و هر دو قلدر و قربانی را زمانی که قلدری فزیکی رخ می دهد را متوقف می کنند. سعی کنید پیامدهای بوجود آمده را هنگامی که کودکتان از خودش دفاع می کند، درک کنید.

کتاب های پیشنهادی کودک دانا در رابطه با این موضوع: رفیق...از زورگوها نترس شجاع باش، تو ترسویی الفی اتکینز، اذیتم نکن، ماجرای شی واوای قلدر، پاستیل های ضد قلدری، به خاطر آقای تراپت

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا