کودک 3 ساله ی شما و بازی کردن با توپ

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1396-11-23 دیدگاه: 0 بازدید: 249

کودک 3 ساله ی شما: بازی کردن با توپ

حال کودک 3 ساله ی شما

بعضی ها توپ را کامل ترین اسباب بازی می دانند. به باتری نیازی نداره، و شما شانس این را دارید که هر بازی دلخواهی را بازی کنید. شما در حال حاضر چند تا از آن ها را در خانه اتان دارید. این چیست؟ بله، درسته، یک توپ

کودک 3 ساله ی شما نمی داند که بازی کردن، گرفتن و لگد زدن به توپ باعث هماهنگی بین ساختار چشم و دست می شود و با مهارت هایی که یاد می گیرد او همه چیز را، از گرفتن مداد گرفته تا راندن دوچرخه را می آموزد. و او می داند که انرژی بازی کردن با توپ برایش مانند یک انفجار است.

در 3 سالگی، کودک شما احتمالاً می تواند توپ را پرتاب و یا لگد بزند. می تواند ماهرانه زیر توپ و یا روی توپ بزند. انجام دادن این کار به صورت هدفمند چیز دیگری است. گرفتن توپ یکم سخت تر است. اکثر کودکان زیر 10 سال نمی توانند به خوبی توپ را بگیرند. در سن 3 سالگی ممکن است کودکان بتوانند توپ بزرگ را با هر دو دستشان بگیرند. گام بعدی؟ گرفتن توپ با آرنج خم شده. اما ممکن است برای خوب انجام دادن این کار یک یا دو سال زمان ببرد.

یاد گرفتن مهارت در این سن بسیار متفاوت است. بعضی ها نیاز به تمرین بیشتری دارند و یا اینکه بیشتر ترسو هستند.در این سن گرفتن اسباب بازی بزرگی مانند توپ بزرگ، نرم و صاف و یا توپ ساحلی پر باد بزرگ می تواند ایده ی خوبی باشد. این مدل توپ ها برای گرفتن آسان تر هستند و زمانی که به کودک برخورد می کند کودک کمتر می ترسد.

حال و هوای شما در این روزها با کودک 3 ساله ی خود

دفعه ی بعد به یکی از درخواست های کودکتان (نه) بگوئید. از اینکه او به اتاق دیگری برود و از همسرتان دقیقاً همان درخواست را بکند، شگفت زده نشوید. پیش دبستانی ها برای اینکه محدودیت درخواست هایشان را بدانند، هوشمندانه عمل می کنند. آن ها شروع به مذاکرات زیادی می کنند. یکی یکم بیشترو یکی یکم کمتر. آیا مغلوب شدن او را آزرده می کند؟ اگر یکی از والدین به او (نه) بگوید، آیا ممکن است آن یکی هم همین پاسخ را بدهد؟ (شما می توانید با داشتن قوانین ساده و روشن بهترین راه را برای اجتناب از درخواست های مکرر او داشته باشید- حتی برای یک مذاکره ی صریح و ماندگار که بتواند در مورد مسائل کوچکتر شما را آماده کند-اگر نتوانستید درست با فرزندتان مذاکره کنید ناراحتی خود را با او و همسرتان در میان بگذارید و علت را برایش توضیح دهید.

ترجمه شده در کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا