کودک 3 ساله ی شما و زمان داستان خواندن

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1396-11-25 دیدگاه: 0 بازدید: 241

کودک 3 ساله ی شما: زمان داستان خواندن

کودک 3 ساله ی شما

هنوز هم کتاب های تصویری تکیه گاه اصلی برای روش خواندن پیش دبستانی هاست. اما بهتر است که کتاب های کتابخانه ی کودک خود را متنوع تر کنید. بعضی پیشنهادها:

هیچ کتابی را نادیده نگیرید. در مورد همه چیز از حیوانات تا کامیون ها، کتاب های مقدماتی زیادی وجود دارد.به عنوان نمونه: (خرسی و حسودی) و (موشی و خودش) و (زود باش الفی اتکینز) و (در دندانپزشکی)

آنچه را که آشناست لمس کنید. کودکان سه ساله دوست دارند در مورد اتفاقات روزمره اشان کتاب بخوانند، به ویژه زمانی که شخصیت اصلی کتاب کودک پیش دبستانی یا حیوانی جوان باشد. اتفاقات روزمره مانند: رفتن به رختخواب(مامان می خوام بخوابم)، خرید، آشپزی، رفتن به تعطیلات(روزی که ما رفتیم سفر)

به دنبال کتاب هایی برای مبارزه کردن با ترس ها بگردید. از یک کتابدار کودکان برای عناوین کتاب هایی که به کودک کمک می کند که با ترسش مقابله کند راهنمایی بخواهید. یا برای احساسات دیوانه کننده ای که کودک نمی تواند کنترل کند و یا رقابت کردن با خواهر و برادرش.

کودکان در این سن عاشق تکرار هستند.یک مهارت مهم قبل از خواندن: تکرار کردن به کودک کمک می کند تا بتواند کلمات در صفحه را به خاطر بسپارد.

حال و هوای زندگی شما با کودک 3 ساله

به این معنا نیست فقط به خاطر اینکه شما یک خانواده هستید، باید همه چیز را به عنوان یک خانواده انجام دهید.برای کودکان بسیارعالی است که رابطه ویژه ایی با هر یک از والدین، و همچنین با اعضای خانواده وابسته و دوستان صمیمی داشته باشند. اگر موارد خاصی را که انتظار می رود بیشتر با شما باشد مانند (رساندن به مدرسه، آرایش موهایشان) و مواردی دیگر مانند (زمان حمام، خرید مواد غذایی) با همسرتان باشد. همچنین برای فرزند شما می تواند  یک چیز لذت بخش ویژه و غیر منتظره باشد که یا با پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ باشد. می توانید برای راهنمایی بیشتر با کتاب های مرتبط با رفتار با کودکان 3 ساله در سایت آشنا شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

بالا