برج صورتی درجه 1

T-347-5227

محصول جدید

برج صورتی درجه 1

روش های آموزشی مونته سوری یکی از موفق‌ترین روشهای آموزشی در قالب بازی میباشد. از شاخه ی حواس

ساخت به صورت سفارشی 

و زمان ساخت 15 روز کاری

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

 

.

658,800 تومان

شامل 10 مکعب چوبی که ابعادشان از 1 تا 10 سانتی متر تغییر میکند. حجم بلوک ها از مرتبه سوم افزایش پیدا میکند به گونه ای که حجم مکعب دوم 8 برابر مکعب اول و حجم مکعب سوم 27 برابر مکعب اول است و به همین نحو حجم مکعب دهم 1000 برابر مکعب اول است.

مربی در وهله ی اول به کودک یاد می دهد که چگونه مکعب ها را به روی زمین بگذارد، برای چهار مکعب اول که از کوچکترین شروع می شود ، از سه انگشت اول استفاده می کنیم تا هر مکعب را از بالا به دست گرفته و آن را به طور تصادفی روی کف زمین قرار می دهیم. از مکعب 4 تا مکعب 7 ، ممکن است از یک دست کامل برای بیرون آوردن و جا به جا کردن هر مکعب به روی زمین استفاده کنیم. در مورد سه مکعب آخر ، اگر کودک با یک دست کامل آن را نگه دارد خیلی بزرگ است ، ممکن است آنها برای ایجاد تعادل از هر دو دست برای حمل این مکعب ها استفاده کنند و به روی زمین بگذارند.

تمام مکعب ها به طور تصادفی روی زمین قرار می گیرند.

مربی سپس نحوه ی ساختن یک برج را نشان می دهد. با بزرگترین مکعب شروع می کند و بزرگترین مکعب بعدی را به طور مرکزی روی قسمت قبلی قرار می دهد. مربی ممکن است نحوه ساخت سه مکعب اول را نشان دهد و سپس ، بزرگترین مکعب بعدی را انتخاب کند و کودک را به قرار دادن مکعب روی قسمت قبلی دعوت کند. اجازه دهید کودک آخرین قطعه مکعب را خودش انجام دهد.

پس از اتمام برج ، کودک را دعوت کنید تا آن را از بالا مشاهده کند. پس از اتمام ارائه ، مربی سپس نحوه برداشتن مکعب ها را نشان می دهد ، از مکعب بالا شروع کرده و آن را روی زمین قرار می دهد. مربی دو مکعب اول را نشان می دهد و سپس کودک را دعوت می کند تا بقیه را بردارد و روی زمین بگذارد.

در مرحله ی 4، برای قرار دادن مکعب ها به قفسه های آن ، با گرفتن بزرگترین مکعب شروع می کنیم.

نکات قابل توجه:

کودک ممکن است تصمیم بگیرد برج صورتی را بسازد.

مکعب ها از این مزیت برخوردار هستند که هر دو مکعب پی در پی در سه بعد ، طول ، و ارتفاع متفاوت هستند ، بنابراین تفاوت در اندازه آنها از نظر منطقی برای کودکان آشکار است. یک شروع آسان هیچ گاه برای آنان اتلاف وقت ایجاد نمی کند وقتی که آن ها می خواهند ایده های کوچک را اجرا کنند و ممکن است که بهتر باشد از ساختن برج های کوچکتر شروع کنند. به عنوان نمونه:

سه یا چهار کوچکترین مکعب.
سه مکعب بزرگ.
سه مکعب پیاپی از وسط.

خیلی آرام و با کمک کوچک به کودک می توان از 5 مکعب نیز استفاده کرد. دشوارترین بلوک برای قرار دادن در محل ، کوچکترین آن است که از هر طرف 3/8 "است. بازوی کودک برای قرار دادن این شی کوچک در مرکز بزرگترین بلوک بعدی باید کاملاً ثابت باشد و نیاز به توجه دقیق دارد.

با نگه داشتن چند مکعب اول با انگشت شست ، سبابه و انگشت های میانی ، یعنی "گرفتن مداد" کودک را برای یادگیری مداد بعداً هنگام یادگیری نحوه نوشتن آماده می کند.

پس از استفاده مکرر از مکعب ها ، دست کودک در نهایت به طور خودکار موقعیت دقیق لازم را برای پوشش ابعاد بالای مکعب اتخاذ می کند. به عبارت دیگر ، کودک برای تعیین مساحت، حافظه عضلانی ایجاد می کند.

اهداف:

بعد درک بصری و عضلانی کودک را در قضاوت کردن اندازه گیری پیشرفت می دهد.
هماهنگی کودک را در مورد حرکت و کنترل حرکتی خوب پیشرفت می دهد.

کودک را به طور غیرمستقیم در مفهوم ریاضیات با تجربه کردن در مقایسه کردن ، درجه بندی و سری کردن با مکعب آماده می کند.

تغییردادن روش
به جای ساختن آن به صورت عمودی ، ممکن است آن را به صورت افقی بسازیم ، و مکعب ها را روی کف زمین قرار می دهیم. مربی ممکن است نحوه ساخت 3 مکعب اول را نشان دهد و سپس به کودک اجازه دهد تا مابقی مکعب ها را ادامه دهد. با ا کودکان بازی کنید. این کار به صورت گروهی هم  انجام می شود. سه مکعب با اندازه های مختلف را انتخاب کنید و آنها را روی میز بگذارید. مربی درخواستی را عنوان می کند: به طور مثال: "بزرگترین مکعب مرا برای من بیاور" ، "کوچکترین مکعب مرا بیاور" یا "مربی" یک مکعب را انتخاب می کند و سپس می گوید "یک مکعب بزرگتر از من بیاور" و غیره.

کودک مجبور است مکعب مورد نیاز را به مربی ارجاع دهد.

همچنین ممکن است به صورت مارپیچ ساخته شود.

از کودک بخواهید تا برج دو بعدی را ارائه دهد.ابتدا مقادیر مربع آماده را از کاغذ یا کارت صورتی آماده کنید، که با ابعاد مکعب ها مطابقت دارد.اینها را در یک سبد قرار دهید. کودک را دعوت کنید تا ابتدا برج صورتی بسازد و سپس با چسباندن مربعها روی یک کاغذ ، از برج تصویری بسازد.

نام محصولبرج صورتی درجه 1
گروه سنی3 تا 8 سال
محصولکودک دانا

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

نوشتن دیدگاه

برج صورتی درجه 1

برج صورتی درجه 1

برج صورتی درجه 1

روش های آموزشی مونته سوری یکی از موفق‌ترین روشهای آموزشی در قالب بازی میباشد. از شاخه ی حواس

ساخت به صورت سفارشی 

و زمان ساخت 15 روز کاری

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

 

.

بالا