پرفروشترین‌ها

در هر صفحه
0 دیدگاه

مامان به صدا گفت:(داری سر به سرم می گذاری؟مثل اینکه درباره ی تو اشتباه کردم.تو بازیگوش تر از آن هستی که صورتی باشی با خال های سفید!به تو می آید آبی باشی با ستاره های نارنجی!

6,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

تخت و مورچه روایتگر داستان مورچه ای به نام موچک است که در هر فصل داستان اتفاقی نو را تجربه می کند. او دنیای بیرون از لانه را بیشتر از زیرزمین دوست داشت. هر وقت بیرون لانه می رفت لحظاتی طولانی می ایستاد و به خورشید و کوه های بلند یا درختان و سنگ های بزرگ اطراف نگاه می کرد.

11,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

بلوز یقه اسکی زنانه جنس عالی و کاملاً کشی اندازه ی آستین از حلقه آستین و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

84,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

جعبه سگن دارای دو جعبه از 11 تا 19 و از 10 تا 100 قابل سفارش بصورت فارسی و انگلیسی.  .

1,536,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

حروف انگلیسی سمباده ایکمک آموزشی مناسب در یادگیری حروف با استفاده از لمس بافت حروف، کودک قادر به تشخیص حرف خاص می شود..

414,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

فارسی آموز نخودی2  فارسی آموز نخودی 2-2 ( خواندن و کارورزی ) ویرایش تازه ای از فارسی آموز ادبی 2 است که بر پایه تجربه های بدست آمده از این نسخه از فارسی آموز به طور کامل بازسازی و بازنویسی شده است.

70,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

احجام هندسی کمک آموزشی مناسب در یادگیری حجم های هندسی. ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.  .

1,789,860 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

سینی چوبی 20 در 30 سانتی متر.

156,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مکعب سه جمله ای کمک آموزشی مناسب در یادگیری ریاضی زمان آماده سازی 15 روز کاری.

792,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مهارت دست درجه 1 تک مهارتی نصب شده در  قاب چوبی و با بهترین کیفیت ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

320,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پلکان قهوه ای درجه 1 حاوی 10 مکعب مستطیل با طول یکسان 20 سانتی متر که ارتفاع آن ها تغییر میکند، ابعاد آن ها به طور دقیق از  20*1*1 سانتی متر تا 10*10*20 سانتی متر تغییر میکند.  هدف: درک بصری از ابعاد(ضخامت) مناسب کودکان 3 تا 3/5 سال از محصولات کمک آموزشی منتسوری شاخه ی حواس ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.  .

774,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

برج صورتی درجه 1 روش های آموزشی مونته سوری یکی از موفق‌ترین روشهای آموزشی در قالب بازی میباشد. از شاخه ی حواس ساخت به صورت سفارشی  و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.  .

658,800 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

میله های بلند درجه 2 میله های قرمز (Red Rods) یکی از محصولات مونته سوری شاخه حواس (Sensorial) است. ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

400,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کارت اعداد بزرگ انگلیسی (9000-1) کارت اعداد چوبی در یک جعبه ی باز ارائه می شود. اهداف: یادگیری اعداد 1000-100-10-1 یادگیری ارتباط بین مقدار وتناظر مربوطه. آمادگی برای یادگیری ریاضی. تهیه شده از چوب باکیفیت، رنگ صفحه ها کاملا ایمن و محافظ محیط زیست..

786,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

میله های عددی آبی و قرمزکوچک درجه 1 Small Number Rods میله های عددی ارزش اعداد 1 تا 10 را به همراه شماره مربوط به آن را به کودک معرفی می کند.در این میان همچنین کودکان با مفهوم ترتیب اعداد 1 تا 10 و ترکیبات مختلف عدد 10 آشنا می شوند.  محصول از 10 میله چوبی تشکیل شده است که با رنگهای متناوب  قرمز و آبی به 10 واحد تقسیم می شوند و در 10 مرحله مساوی از 2.5...

530,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

والدين مي توانند پاسخ بسياري از سوالات خود را در اين كتاب پيدا كنند. اين پاسخ ها به روشي متفكرانه و متعادل به والدين اجازه مي دهند راه حلي را كه براي آنها و خانواده شان تاثير گذارتر است، انتخاب كنند. در جلد دوم به مسائل و نيازهاي كودكان شش تا نه سال پرداخته شده است. سنین 6تا 9سال ،دوران سختی است. کودکان  به طور فزاینده ای درگیری یادگیری آموزشی و تعقیب...

27,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

والدين مي توانند پاسخ بسياري از سوالات خود را در اين كتاب پيدا كنند. اين پاسخ ها به روشي متفكرانه و متعادل به والدين اجازه مي دهند راه حلي را كه براي آنها و خانواده شان تاثيرگذارتر است انتخاب كنند. در جلد سوم به مسائل و نيازهاي كودك ده تا سيزده سال پرداخته شده است.

20,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

شما هرگز نمي‌توانيد بدون اينكه باكودك نوپايتان ارتباطي عميق و موثر برقرار كنيد،او را به بهترين نحو ممكن پرورش دهيد و زمينه خرسندي‌اش را فراهم كنيد. شیوه پرورش کودک بر مبنای " ارتباط نزدیک والدین با فرزند "در دوران نوپایی نقش کمرنگ تری دارد،ولی به هر جهت مبانی مهم آن به قوت خود باقی است.

36,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

اين كتاب به شما كمك مي كند تا فراز و نشيب هاي رابطه منحصر به فرد خواهر و برادرها را درك كنيد. برخي از موضوعات مورد بررسي عبارتند از : فاصله سني فرزندان، شكايت بچه ها از بي عدالتي والدين، حسادت و رقابت، دعوا و درگيري، برقراري پيوند بين فرزندان و ...

7,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

هر پدر و مادری می‌خواهد فرزندی موفق پرورش دهد. این کتاب ابزارهای موفقیت فرزندان در زندگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزارها در واقع خصایصی هستند که منجر به موفقیت اغلب کودکان می‌شوند. شما باید با روش‌هایی این خصایص را از ابتدا، در سال‌های شکل‌گیری شخصیت، در کودکتان گسترش دهید و آن‌ها را تا سال‌های بعد که وارد دبستان، راهنمایی و دبیرستان و فراتر از...

15,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

دگیری تفسیر گریه‌ی کودک به زمان زیادی نیاز دارد. فهمیدن این‌که آیا گریه‌ی او به خاطر گرسنگی است، کار دشواری به نظر می‌رسد. اما هنگامی که زمان شما محدود است، چرا از تجربه‌های پدر و مادران دیگر استفاده نمی‌کنید؟، این کتاب به شما کمک می‌کند که علت گریه‌ی کودکتان را پیدا کنید.

3,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مجموعه‌ای که در دست دارید یکی از این منابع است. این کتاب شامل ۸ واحد کار است که مربیان و معلمان می‌توانند از آن به عنوان فعالیت‌های آموزشی با کودکان استفاده کنند. مجموعه‌ای که در دست دارید یکی از این منابع است. این کتاب شامل ۸ واحد کار است که مربیان و معلمان می‌توانند از آن به عنوان فعالیت‌های آموزشی با کودکان استفاده کنند.

23,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

جغد بزرگ هر شب بیدار می ماند تا چیزی پیدا کند و شکار کند و شام آن شبش باشد... پوپک همه ی سنگ ریزه های دور و برش را می شمرد تا خوابش ببرد... یک شب پوپک جغد بزرگ را دید و...

8,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پاک کن ها به دنبال خط سیاه هستند تا او را پاک کنند.خط سیاه تصمیم می گیرد قبل از اینکه پاک کن ها به سراغش بیایند،راه بیفتد و جایی برای قایم شدن پیدا کند،اما او خیلی خیلی بلند است و ...

8,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

میمون گفت:(سبزی لازم دارم) لاک پشت از توی لاکش گفت:(تو سیزی را بیار،من همش می زنم) میمون به حرف لاک پشت گوش کرد و رفت سبزی آورد،ولی لاک پشت از جایش تکان نخورد...

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این داستان راجع به یک چکه است که جایی را برای زندگی کردن ندارد و همین طور که در اطراف می گشت که جایی را پیدا کند به ابر می رسد به ابر گفت:(ابر،ابر،تو خانه ی من می شوی؟) ابر گفت:(نه،نمی شوم،جا ندارم)

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

این کتاب داستان با زبانی ساده و روان برای کودکان نوشته شده است و ماجرای این کتاب داستان ما راجع به اینه که پرنده ی داستان ما درون قفس خیلی غمگین بود و پسر هم توی خانه غمگین بود.پرنده نوک به آب و دانه نمی زد.پسر هم لب به هیچ غذایی نمی زد...

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

موضوع کتاب راجع به ادبیات،ادبیات آمریکایی به زبان انگلیسی،داستان های آمریکایی،داستان های کودک و نوجوان می باشد. کتاب داستانی برای بچه ها همراه با تصویرهای جذاب و ماجراهای خواندنی که حال و هوای تازه ای از دنیای کودکان نشان می دهد.

10,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

اشوزدنگهه بهترین شاگرد مدرسه مغان باستانی سیلک همراه با دو مغ سیاه و شرور به نام های شاماش شوموکین و هومبانیگاش با داروی جاودانگی استاد کوارسمن عمری دراز می یابد...

12,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

دوباره احساس خوب كودكانی كه مورد سوءاستفاده قرار مي‌ گيرند براي ترميم و مداوای زخم‌های عاطفي خود و مقابله با احساس گناه و خشمی كه در اعماق وجود خود تجربه مي‌كنند به هر وسيله و فردی متوسل می شوند و چه بسا كه ناخواسته در معرض سوءاستفاده‌های بيشتر قرار‌ گيرند و يا حتی خود به معترض ديگری تبديل گردند كه به اشتباه درمان درد خود را در تلافی و قربانی كردن فرد...

15,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پسر وحشی لندن ۱۸۴۱ تاریک و کثیف و خطرناک است. در گوشه‌ های مخفی این شهر شلوغ پسری که سرتا پایش را مو پوشانده است و خیلی‌ ها او را یک هیولا می‌دانند، زندگی سختی دارد. آن‌قدر سخت که حتی اسمی هم ندارد.

15,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

تیشرت برند essu100% کتان محصول کشور ترکیه جنس بسیار عالی و کشی می باشد. اندازه ی آستین از سرشانه و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

34,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

شلوارک پسرانه برند essu محصول کشور ترکیه

34,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پیراهن برند lapila 100% cotton اندازه ی آستین از سرشانه و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

72,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پیراهن پسرانه برند dopo dopo محصول کشور بنگلادش 100% cotton اندازه ی آستین از سرشانه و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

72,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پیراهن برند soobe محصول کشور ترکیه 100% cotton اندازه ی آستین از سرشانه و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

72,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

پیراهن بافت دخترانه برند LCWAIKIKI محصول ترکیه اندازه ی آستین از سرشانه و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

72,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

تیشرت پسرانه برند essu محصول کشور ترکیه اندازه ی آستین از سرشانه و بلندی لباس از سرشانه گرفته شده است. با توجه به اطلاعات تکمیلی، جدول اندازه ها و مشاهده کامل ویژگی ها لطفا رنگ و سایز مورد نظر خود را از روبرو انتخاب کنید.

34,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

اعداد سمباده ای با لوازم درجه 2 کمک آموزشی مناسب در یادگیری ریاضی با لمس کردن بافت عدد، آن عدد قابل تشخیص می شود..

50,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

سینی کسر از محصولات کمک آموزشی منتسوری در یادگیری ریاضی ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 25 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.  .

1,680,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

صفحه های رنگی 3 جعبه.

1,915,200 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کابینت اشکال ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 25 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

3,180,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کابینت برگ ها 3 طبقه ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

1,800,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کابینت پنج دسته مهره داران ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

1,800,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

به کارگیری رویکرد مونتسوری در آموزش پیش دبستان کتاب «به کارگیری رویکرد مونتسوری در آموزش پیش دبستان» با هدف روشن کردن برخی اصطلاحات پیچیده مونتسوری و به روز کردن نوشته‌های او نوشته شده است.

10,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

حقوق کودک را بشناسیم و با آن زندگی کنیم این کتاب، نخستین کتابی است که درباره شناخت حقوق کودک همراه با کارگاه های عملی برای دانش‌آموزان دبستان و دبیرستان در ایران منتشر می‌شود تا مخاطبان از راه تجربه‌های عملی در کلاس‌های درس، حقوق کودک را عمیقا بشناسند و در زندگی خود به کار برند.

52,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

کابینت گیاه شناسی ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید..

1,368,000 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مهارت دست درجه 1 در 6 قاب و با بهترین کیفیت آماده به ارسال..

1,217,160 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

مهره های 10 تایی درجه 1 با کیفیت عالی کمک آموزشی مناسب در یادگیری مفاهیم ریاضی ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.  .

9,500 تومان
مشاهده سریع
0 دیدگاه

ست مهره های سیاه و سفید سه سری با کیفیت بسیار عالی کمک آموزشی مناسب در یادگیری مفاهیم ریاضی ساخت به صورت سفارشی و زمان ساخت 15 روز کاری برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.  .

150,000 تومان
مشاهده سریع
نمایش 51 - 100 از 109 مورد

بالا