مرتب کردن اتاق کودک در 15 دقیقه قسمت اول

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-10-05 دیدگاه: 0 بازدید: 802

مرتب کردن اتاق کودک در 15 دقیقه قسمت اول

اگر شما فرزندی دارید احتمالاً از قبل می دانید که ایده ی اتاق مرتب کردن در 15 دقیقه از دیدگاه فرزندان شما این است که همه چیز را در زیر تخت قایم کنند و با دست گردو غبار را پاک کنند. کودکان خود را با مرتب کردن واقعی اتاقی که فقط 15 دقیقه زمان می برد، بپرورانید. که اتاق را به درستی تمیز و مرتب کنند. قدم به قدم آن ها را راهنمایی کنید تا اتاق خود را به شکل عالی دربیاورند. ( و آن ها مجبور نیستند تمام روز تعطیل خود را صرف این کار کنند.)

لوازم خود را جمع آوری کنید.

ممکن است شما در اتاق موانعی را بر سر راه خود ببینید مانند سطل زباله یا سبد اسباب بازی ها. از لیست زیر استفاده کنید تا چیزهایی را که برای مرتب کردن اتاق نیاز دارید تهیه کنید. تا زمانی که تمام وسایل در اتاق است، مرتب کردن را شروع نکنید. پیدا کردن وسیله ها همزمان با اتاق مرتب کردن، وقت تلف کردن است.

چیزهایی که نیاز دارید.

یک سبد، کیسه یا جعبه برای قرار دادن وسایل بزرگ

جارو برقی یا جارو

یک مانع

سطل زباله

جعبه اسباب بازی

لیست مرتب کردن وسایل

اولویت بندی مرتب کردنی ها

تمام پوشاک های چرک را جمع آوری کنید و در گوشه ای بگذارید. می دانم که تلنبار پوشاک های چرک در اتاقتان شبیه یک مانع شده است، اما ما واقعا می خواهیم آن ها را مانند یک مانع شکل بدهیم. نگران پدیدار شدن جوراب هایتان و یا تلنبار لباس هایتان از بیرون نباشید. ما زمانی که لباس ها را شستیم آن ها را مرتب می کنیم.

این مقاله ادامه دارد...

قسمت دوم این مقاله

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا