هفت راه هوشمندانه برای مرتب کردن کمد کودکان شما قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-11-10 دیدگاه: 0 بازدید: 734

هفت راه هوشمندانه برای مرتب کردن کمد کودکان شما قسمت آخر

 توقف کردن دعواهای بالقوه خواهران و برادران

اگر خواهران و برادان مجبور باشند که کمدشان را با هم شریک شوند، با تقسیم کردن فضا، صلح را بین آنان حفظ کنید. آدامز می گوید: ( اگر دو نفر کمدشان را با هم شریک باشند من آن را درست ( حل ) می کنم.) ( حتی اگر نقاط و مکان مشترک وجود داشته باشد، باید فضای جداگانه ای وجود داشته باشد.)

یک کمد کوچک سفارش دهید

چند راه حل برای اینکه در یک کمد کوچک فضای بیشتری داشته باشید وجود دارد. مانند استفاده از قفسه های کشویی کفش که جمع و جورتر از قفسه های کفش و یا آویزه های کفش هستند، زیرا شما می توانید چندین ردیف قفسه ی کفش داشته باشید و از هر ردیف مانند یک کشوی دراور استفاده کنید. آدامز می گوید: (اگر شما یک کمد یا سقف بلند دارید، از آن استفاده کنید.) میله ها و یا قفسه های متحرک به شما کمک می کند که از ارتفاع کمد به صورت بهینه استفاده کنید، اما این بدان معنا نیست که شما باید قد بلندی داشته باشید که به آن ها دسترسی پیدا کنید. این سیستم ها به طور معمول قرقره و یا میله های متصل دارند که شما را برای ساختن قفسه ها یاری می کنند.

اتاقی برای اسباب بازی ها تعبیه کنید.

بیشتر اوقات، اسباب بازی ها در کمد تلنبار می شوند، بنابراین یک محل کوچک برای نگهداری اسباب بازی ها تعبیه کنید. آدامز می گوید: ( این ایده را در ذهنم نگه می دارم تا کمدی را برای سازماندهی طولانی مدت طراحی کنم.)

دکور کردن را فراموش نکنید.

با اضافه کردن جزئیات و سلیقه ی شخصی خود از دکور کردن لذت ببرید. آدامز می گوید: (همان طور که بزرگترها وسایل دکوری را دوست دارند، کودکان نیز از وسایل دکوری لذت می برند.) دیوارهای کمد و اتاق را با رنگ مورد علاقه ی فرزندتان نقاشی کنید و یا دستگیره های کشو را که خسته کننده به نظر می رسند با طرح های سرگرم کننده جایگزین کنید.

قسمت اول این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا