چگونه کمد پوشاک کودکانمان را سازماندهی کنیم قسمت سوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-12-08 دیدگاه: 0 بازدید: 926

چگونه کمد پوشاک کودکانمان را سازماندهی کنیم قسمت سوم

1. استفاده از میله های حلق آویز قابل تنظیم

اگر پوشاک کودک را آویزان می کنید، اغلب منطقی است که سه ردیف میله های حلق آویز را به صورت عمودی نصب کنید. لباس های کوچک کودک نیاز به طول عمودی زیادی ندارند، اما شما اغلب نیاز به نگه داشتن لباس های زیادی دارید، زیرا فرزند شما آنها را کثیف می کند و یا فرزندان به سرعت رشد می کنند.

با رشد آنها می توانید میله میانی را حذف کنید و فقط دو ردیف میله نگه دارید.

برای بچه های کوچک، ممکن است بخواهید پوشاک روزانه اشان را که در پایین میله های آویزان به آنها دسترسی دارند را نگه دارید و میله های بالاتر را برای لباس هایی که کمتر استفاده می شوند و یا هر چیز دیگری که از دسترس دور است، نگهداری کنید.

حتی هنگامی که فرزندان شما نوجوانان می شوند، آنها هنوز هم می توانند از دو ردیف میله آویزان برای لباس های کوتاه تر مانند پیراهن و شورت استفاده کنند.

کشوهای بسته ی مرتب

یک کلید نگه داشتن یک اتاق مرتب این است که فضای زیادی برای نگهداری وسایل وجود داشته باشد. در حالت ایده آل، باید کشویی های کافی به اندازه کافی وجود داشته باشد که هر یک برای نگهداری وسایل خاصی طراحی شده اند.

به عنوان مثال، جوراب و لباس زیر را می توان در یک کشو و اسباب بازی های کوچک در یک کشوی دیگر نگهداری شوند. برخی از کمد ها می توانند فقط برای نگهداری پوشاک باشند، برخی دیگر ممکن است نیاز به کشو دادشته باشد. با این وجود شما کمد های خود را سازماندهی می کنید به فرزندان خود نشان دهید که همه چیز را سر جای خودش بگذارند. با این کار به آ نها کمک می کنید مهارت های نظم دهی در هر چیز را یاد بگیرند.

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا