چگونه کمد پوشاک کودکانمان را سازماندهی کنیم قسمت اول

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-11-17 دیدگاه: 0 بازدید: 800

چگونه کمد پوشاک کودکانمان را سازماندهی کنیم قسمت اول

اگر شما فرزندانی دارید که دارای کمد پوشاک، دراور و یا قفسه نگهداری پوشاک هستند، در اینجا چندین راهکار در مورد پوشاک، نگهداری آن ها و شست و شوی آن ها را به شما معرفی می کنیم. در حالیکه آموزش مرتب بودن به کودکانتان برایتان مهم است، احتمالاً این مسئله برای آن ها اهمیتی ندارد. در عوض، تنظیم کردن انجام دادن یک سری کارها برای موفقیت کودکان در مرتب کردن اتاق، می تواند ایده ی بهتری باشد. بنابراین امروز می خواهیم بعضی از راهکارهای سریع برای مرتب کردن کمد پوشاک کودک به طوری که انجام دادن و نگهداری اش برای آن ها آسان باشد را با شما به اشتراک بگذاریم. چه زمانی بهتر از فصل مدرسه ها

1-یک سری راه کارها را در ذهن نگه دارید که زمانی که خواستید با فرزندانتان اتاق و یا کمد پوشاک را سازماندهی کنید، انجامشان دهید.

وسایل را به راحتی در دسترس قرار دهید. با توجه به قد و سن آن ها وسایل را در سطح مناسب آویزان کنید و یا قرار دهید تا بتوانند آن ها را به راحتی دربیاورند و یا سرجایش بگذارند.

وسایلی را که به هم شبیه هستند در یک دسته بگذارید. این راه کار برای مرتب ماندن وسایل کودکان بسیار خوب است. وقتی همه چیز را گروه بندی می کنید خیلی ساده تر می شود. در صورت نیاز با تصویر و نوشتن و یا هر چیز دیگری که بیشتر برای فرزندانتان کار می کند بر روی وسایل برچسب بزنید.

وسایلی را که اغلب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را در دید بگذارید که بتوانند به راحتی آن ها را پیدا کنند و یا سر جایشان بگذارند. نگهداری کردن وسایل بدون سرپوش عالی است، بنابراین آن ها به راحتی می توانند ببینند که هر وسیله ای متعلق به کجاست و آن را سر جایش می گذارند.

این مقاله ادامه دارد...

قسمت دوم این مقاله

قسمت سوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا