هفت راه هوشمندانه برای مرتب کردن کمد کودکان شما قسمت اول

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-11-02 دیدگاه: 0 بازدید: 745

هفت راه هوشمندانه برای مرتب کردن کمد کودکان شما

یک کمد ساده و مرتب برای فرزندتان به شما کمک خواهد کرد که هیچ وقت ذهن آشفته نداشته باشید و ذهنتان متوجه پوشاک فرزندانتان نباشد. به این فکر کنید که چقدر می توانست آماده شدن (لباس پوشیدن) هر روز صبح آسان باشد اگر دقیقاً می دانستید جوراب و تی شرت و کفش های مورد علاقه اتان کجاست. ما از یک نصاب حرفه ای طراح کمد برای داشتن کمد ساده و مرتب راهنمایی گرفتیم.

طراحی با ( صرفه جویی در زمان)

برای اینکه صبح ها برای حاضر کردن فرزند خود کمتر پریشان خاطر و یا عصبانی شوید، همه چیز را برای دسترسی آسان تر سازماندهی کنید. آدامز پیشنهاد می کند که با فرزندان خود کار کنید تا تمام لباس های هفته را از قبل انتخاب کنند سپس با نوشتن روزهای هفته بر روی برچسب و چسباندن آن ها بر روی پوشاک، صبح ها بدون هیچ بحثی لباس های خود را می پوشند. دراورها و پارتیشن ها ابزارهای بسیار عالی برای نگهداری ملزومات هستند.

چک کردن ملزومات

آدامز می گوید: به صورت ایده آل، کمد پوشاک هر کودکی باید رخت آویز متناسب با همان کودک را داشته باشد. (اگر شما از رخت آویز بزرگسالان برای کودکان استفاده کنید، لباس هایشان خواهد افتاد.) آویزها و قلاب های نگهداری کمربند ، تقسیم کننده های قفسه، تقسیم کننده های کشوی دراور، یک مانع و سبدهای نگهداری وسایل ورزشی، شما می توانید تمام این وسایل را از هر فروشگاهی که وسایل دکوری خانه را دارند پیدا کنید.

از اینکه استفاده از تقسیم بندی های کمد برای فرزندتان آسان و راحت باشد اطمینان حاصل کنید.

آدامز می گوید: ( ارتفاع قابل دسترسی برای فرزندتان پیدا کنید و یک خط افقی در کمد بکشید که هر چیزی که زیر آن خط باشد برای فرزند شما کاملاً قابل دسترس باشد.) وقتی برای کودکان کمد طراحی می کنم دوست دارم ترکیبی از قفسه های نگهداری کفش قابل تنظیم و ثابت را طراحی کنم. بنابراین شما می توانید قفسه ها را دربیاورید تا بتوانید کمد را برای کفش های بزرگتر و بلندتر تنظیم کنید در حالی که کمد بیشترین عمق را دارد.

این مقاله ادامه دارد...

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا