چگونه کمد پوشاک کودکانمان را سازماندهی کنیم قسمت دوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-11-24 دیدگاه: 0 بازدید: 732

چگونه کمد پوشاک کودکانمان را سازماندهی کنیم قسمت دوم

پوشاک هایی را که اندازه نیستند فراموش نکنید. یک سیستم برای نگهداری لباس هایی که از لحاظ سایز برای کودکان مناسب نیستند داشته باشید. من یک قسمتی از کمد پوشاک کودکان را برای نگهداری لباس هایی که اندازه اشان نیست اختصاص داده ام. هنگامی که آن قسمت پر می شود پوشاک را به خواهر برادر کوچکتر و یا دختر خاله ها و یا پسر عمه ها می دهم و یا اینکه آن ها را به خیریه می دهم. اگر شما فرزند کوچکتر هم دارید فقط آنچه را که نیاز دارید نگه دارید و بدانید که فرزند بعدی شما از آن استفاده خواهد کرد. لباس ها را در انباری نگهداری کنید و بر روی آن ها به طور کاملاً مشخص برچسب بچسبانید که هر زمان به آن ها احتیاج داشتید بتوانید به راحتی پیدا کنید. من یک راه کار عالی و بسیار کارآمد پیدا کرده ام اینکه پوشاک را به صورت تفکیک سن و یا تفکیک فصل ذخیره کنیم. به عنوان نمونه پوشاک زمستانه و تابستانه به صورت جداگانه نگهداری شوند.

به کودکان خود یاد دهید که پوشاک و اسباب بازی هایی را که لازم ندارند جدا کنند تا آن ها این روند را بهتر درک کنند. من متوجه شده ام که این نیز بسیار برای کودکان مفید است تا ببینند که چقدر سریع از بعضی از پوشاک و اسباب بازی هایشان دلزده می شوند. بنابراین آن ها با دقت بیشتری پوشاک و اسباب بازی جدید را انتخاب می کنند.

قدم اول:

تمام کمدها و دراورها را خالی کنید. این روش همیشگی من است وقتی که می خواهم هر جایی را مرتب و تمیز کنم. کل فضای خالی را تمیز کنید و هر قفسه و کشویی را پاک کنید. در صورت نیاز جارو برقی نیز بکشید.

این مقاله ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت سوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا