تحقیق کردن در مورد مدارس خصوصی

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-06-14 دیدگاه: 0 بازدید: 169

چگونه برای پیدا کردن مدارس خصوصی ابتدایی تحقیق کنیم؟

اگر قصد دارید کودکتان را به مدرسه خصوصی بفرستید، می توانید در هنگام انتخاب، بعضی از مدارس را به دلایل مختلف حذف کنید، در این صورت به تصمیم گیری در مورد انتخاب خود نزدیک تر می شوید. در حال حاضر هدف شما باید جمع آوری اطلاعات در مورد مدارس مختلف خصوصی باشد.

به این نکات نگاهی بیاندازید:

سازمان آموزش و پرورش: این سازمان اطلاعات رایگان در مورد مدارس، از جمله آمار و تغییرات قانونی را فراهم می کند، همچنین بروشورهای مفید و مجلات مستقل در مورد مدارس منتشر می کند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایتشان مراجعه کنید.

مدارس عالی: این وب سایت اطلاعات جامعی در مورد مدرسه، مشاوره تخصصی، مقالات و محتوای جامعه ارائه می دهد و مشارکت والدین در آموزش را تشویق می کند. شما می توانید بهترین مدارس در یک منطقه خاص را با کد پستی و ناحیه مدرسه جستجو کنید یا سوالات را در بخش محلی سایت مطرح کنید و نظر دیگر والدین را ببینید.

مرکز ملی آمار آموزش و پرورش: دارای یک پایگاه داده از مدارس خصوصی در سراسر کشور است. برای پیدا کردن مدارس در منطقه خود از وب سایت مرکز دیدن کنید. به نعنوان نمونه وبسایت www.madresane.com را ببینید.

روزنامه های محلی: فقط در مورد رتبه بندی مدارس محلی مقاله چاپ می کند. اغلب این ها قبل از شروع مدرسه به چاپ می رسند. این روزنامه ها همچنین به طور منظم مقالاتی در مورد مدارس و مسائل آموزشی در طول سال ارائه می دهند. شما می توانید از طریق اینترنت یا کتابخانه عمومی به دنبال مسائل مربوطه باشید.

دوستان و همسایگان: برای اطلاع از اینکه در آن محل مردم فرزندان خود را به مدرسه می فرستند یا نه و اینکه در مورد آن مدارس چگونه فکر می کنند و چه شنیده اند، می توانید از طریق پرس و جو با دوستان و همسایگان اطلاعاتی را بیابید. بر اساس نظر یک یا دو نفر در مورد مدرسه تصمیم بگیرید.اما گوش دادن به آنچه والدین دیگر می گویند می تواند به شما در مورد مزایا و معایب مدارس مختلف کمک کند.

نمایندگان املاک و مستغلات: بسیاری از خرده فروشان محلی علاقه مند به ارائه ی آخرین آمار در مورد مدارس در منطقه و ارائه به والدین هستند. برای آنها، به اشتراک گذاشتن این اطلاعات یک کسب و کار هوشمند به حساب می آید. چه شما بخواهید از این خدمات استفاده کنید چه نخواهید.

مساجد محلی یا گروه مذهبی شما: این سازمان ها بهترین منبع اطلاعات در مورد مدارس هستند.

سازمان های ارتباطی بین معلم والدین در مدارس خصوصی: در اینجا می توانید اطلاعات فراوانی پیدا کنید. همه چیز، از لیست نام مدارس خصوصی و رتبه بندی گرفته تا والدینی که به مدارس کمک مالی می کنند. با یک یا دو مدرسه در لیست خود تماس بگیرید و نام والدین یا معلم آن مدرسه را برای تماس از آن ها بخواهید.

خود مدارس: با هر مدرسه تماس بگیرید و بخواهید که یک نمونه بروشور از مدرسه را همراه با سایر مواد چاپی قابل دسترس را برای شما ایمیل کنند، مخصوصا درمورد تفاوت هایی که این مدرسه در این منطقه با دیگر مدارس دارد. تقویم های مدرسه، خبرنامه ها و کتاب های درسی می توانند بینش شما را در مورد آن مدرسه باز کند و به شما در ارزیابی آن کمک کنند.

سپس، زمانی که آمادگی داشتید، برای برگزاری یک قرار ملاقات تماس بگیرید.

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا