مرتب کردن اتاق کودک در 15 دقیقه قسمت دوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-10-12 دیدگاه: 0 بازدید: 771

مرتب کردن اتاق کودک در 15 دقیقه قسمت دوم

چگونه تخت را مرتب کنید.

تخت را مرتب کنید. اگر مرتب کردن تخت خواب هدر دادن وقت به نظر می آید، برای من خنده دار است.! ملافه را صاف کنید. پتو یا روانداز را صاف کنید. بالشت هایتان را پف دهید. عقب بایستید و یک نگاهی به تخت بیاندازید. کمی آراسته تر به نظر می آید نه لزوماً بهتر.فقط آراسته تر. در عین حال به نظر نمی رسد که زمانی که تختتان آراسته است چیزی را روی تختتان گم کنید.

تمام آشغال ها را جمع آوری کنید و آن ها در سطل آشغال بگذارید. در مورد هیچ چیز نگران نباشید مگر آشغال ها. تمام آشغال هایی را که به چشم می آید بلند کنید و در سطل زباله بیاندازید.

مرتب کردن پوشاک

دسته بندی کردن لباس هایی که باید شسته شوند.

تمام پوشاک تمیز را جمع آوری کنید و آن هایی را که نیاز به خیاطی و یا دوخت و دوز دارند را انجام دهید. اینجاست که آن تخت خواب مرتب شده به کار می آید. اگر شما لباس های زیادی را برای مرتب کردن دارید می توانید آن ها به صورت یه پشته روی تخت بگذارید تا آن ها را بعدا مرتب کنید. این کار کمی باعث صرفه جویی در زمانتان می شود. همچنان اتاق را آراسته نگه دارید. و حتما به یاد داشته باشید قبل از اینکه در تخت خواب فرو بروید آن ها را مرتب کنید.

مرتب کردن اسباب بازی ها

تمام اسباب بازی ها را از روی زمین، میز، تخت و غیره بردارید و آن ها در سبد اسباب بازی قرار دهید و یا آنجایی که بایدباشند. نگران این نباشید که کدام اسباب بازی ها با چه نوع قطعاتی با هم در داخل یک سبد قرار می گیرند. فقط آن ها در یک سبد قرار دهید.

این مقاله ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا