تنبیه در مدرسه: چگونه از فرزندمان مراقبت کنیم قسمت اول

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-06-31 دیدگاه: 0 بازدید: 187

تنبیه در مدرسه: چگونه از فرزندمان مراقبت کنیم

پسر شما از مدرسه به خانه می آید و شما با رد قرمزی به جا مانده از ضربه و یا تنبیه بر روی بازویش مواجه می شوید. وقتی می پرسید چه اتفاقی افتاده است، می گوید معلمش به او تا مادامی که آسیب ببیند ضربه می زده. چنین چیزی چگونه ممکن است اتفاق افتاده باشد؟ تعجب می کنید.! پسر شما معمولاً دروغ نمی گوید، اما فکر این که بزرگترهایی به او در مدرسه آسیب رسانده اند بسیار وحشتناک است، در حقیقت باور این مسئله برای شما سخت است.

خب، متاسفانه باید پذیرفت. مجازات فجیع و یا سوء استفاده فیزیکی هنوز هم به عنوان یک روش تنبیه انضباطی در مدارس است. و بعضی از معلمان هنوز از آن استفاده می کنند. تنبیهات بدنی می تواند شکل های مختلفی داشته باشد از جمله کتک زدن با چوب، با دست به کفل زدن، چنگ زدن و یا تکان دادن بچه ها. اگر یک معلم و یا مدیر دهان بچه را پر از آب و صابون کند و از او بخواهد که برای مدتی این مایع را در دهانش نگه دارد و اجازه ندهد که دانش آموز مواد را بیرون بریزد و او را با لباس و یا گردنش بلند کند و یا حتی به شکل های دیگری او را تحت فشار تنبیه بدنی قرار بدهد، این نیز جز مجازات تنبیه بدنی به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجازات بدنی و اینکه چگونه می توانید از آسیب دیدن کودک و نوجوان خود مطلع شوید، این مقاله را مطالعه کنید.

آیا کشور من مجازات جسمانی در مدرسه را مجاز می داند؟

بعضی از ایالات آمریکا مانند آریزونا، جورجیا تگزاس و تعدادی دیگر تنبیه بدنی را مجاز می دانند. و بعضی ایالات دیگر مانند کالیفرنیا، هاوایی و ماساچوست و تعدادی دیگر تنبیه بدنی را مجاز نمی دانند.

28 ایالت (به علاوه واشنگتن دی سی) که مجازات های بدنی را ممنوع کرده اند اجازه هیچ گونه مجازات فیزیکی در مدرسه نمی دهند.آیا فرزند شما باید به نوعی مورد سوء استفاده قرار بگیرد؟ او را از این کلاس بیرون بکشید و این حادثه را به سرپرست مدرسه و یا مدیر گزارش دهید.سپس توصیه های زیر را در مورد جستجوی کمک های پزشکی و قانونی دنبال کنید.

اگر در مدرسه ی فرزندم منعی برای تنبیه بدنی وجود ندارد، چگونه می توانم از فرزندم مراقبت کنم؟

والدین عزیز، حتی اگر فرزند شما در مدرسه ای است که از تنبیه بدنی برای دانش آموزان استفاده می کنند، شما هنوز می توانید برای مراقبت از فرزندتان قدم هایی را بردارید.

یک نسخه کپی از سیاست مجازات مدرسه در خواست کنید.حتی اگر در شهر و منطقه ی شما تنبیه بدنی مجاز نباشد، ممکن است مدرسه ی شما نتواند این ممنوعیت را تحمل کند. اگر چنین ممنوعیت در سراسر منطقه در حال اجرا است، پس هر مدرسه باید از این سیاست پیروی کند.

قدم بعدی، در مورد سیاست های مدرسه بدانید. به ترتیب، مدیر اصلی یا معلم ممکن است مجازات فیزیکی را در مدرسه یا کلاس درس ممنوع کنند.

خواسته های خود را به زودی اطلاع دهید.حتی اگر تنبیه بدنی مجاز باشد، می توانید تاکید کنید که فرزند شما آسیب نبیند.اردن ریاک، مدیر اجرایی والدین و معلمان علیه خشونت در آموزش (و نویسنده بحث ساده درباره تنبیه)، توصیه می كند والدین در ابتدای سال تحصیلی سخنرانی كنند قبل از اینکه تنبیهات انضباطی فرصتی برای فوران پیدا كنند. او می گوید: ( صبر نکنید تا کودک شما دچار آسیب نشود )

ادامه دارد...

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا