دلیل علاقه نداشتن کودک به مدرسه

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-07-04 دیدگاه: 0 بازدید: 197

چرا کودک 6 یا 7 ساله ی شما به مدرسه علاقه ندارد؟

گاهی اوقات کودکانی که مدرسه را دوست داشته اند ناگهان تصمیم می گیرند که دیگر آن را دوست ندارند. علت چیست؟

تظاهر بر بیمار بودن، اغلب ریشه ی این مشکل این است که کودک شما از چیزی در مدرسه می ترسد، مانند: تکالیف ننوشته، مشکل با یک همکلاسی، یک امتحان در روزهای آینده. گاهی اوقات کودکانی که خیلی باوجدان و وظیفه شناس و باهوش هستند روی خودشان کار می کنند وبرای غلبه بر نگرانی هایشان در موسسات آموزشی شرکت می کنند. سعی کنید این جور موقعیت ها را پیدا کنید و ببنید که آیا فرزندتان مشکلی دارد یا نه؟ می توانید در صورت نیاز ایمیل معلم فرزندتان را بگیرید و از او بپرسید که آیا متوجه چیزی شده است یا نه؟

گاهی اوقات کودکانی که اغلب مواقع در خانه می مانند تمایل دارند که مورد توجه قرار بگیرند ودر خانه با پدر و مادرشان باشند. شاید می خواهد خودش را کمی لوس کند. به محض اینکه متوجه شدید که حال فرزند شما خوب است او را به مدرسه بفرستید. ابتدا نشانه های تب و بیماری را بررسی کنید. اگر فرزند شما باز اصرار دارد که حالش خوب نیست، ویزیت یک پزشک ( و یا حتی یک تهدید) می تواند موضوع را حل کند.

حال و هوای این روزهای شما با کودک 6 یا 7 ساله اتان

با پول هایی که به مناسبت تولد فرزندتان از طرف اقوام و دوستان به او داده شده است چه کار باید بکنید؟ یک حساب پس انداز را برایش باز کنید.این یک راه عالی برای شروع یادگیری اصول اولیه در مورد صرفه جویی و سود مرکب است.

حتی اگر فرزند شما کاملا ریاضی را درک نکرده باشد، پول هایش را نگه می دارد و رشد آنها را تماشا می کند، به جای آن که آنها را بابت چیزهایی که به دلیل بزرگ شدنش قابل استفاده نیست، یا فراموش می کند، هدر بدهد.

 ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا