چگونه کودکی را که به خوبی گوش می دهد پرورش دهیم قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-04-25 دیدگاه: 0 بازدید: 171

چگونه کودکی را که به خوبی گوش می دهد پرورش دهیم قسمت آخر

نسبت به عواقب ثابت قدم باشید.

اگر به فرزندتان بگویید که پارک را ترک خواهد کرد، اگر او همچنان روی تاب بایستد، بدون این که فرصتی دیگر به او بدهید، او را ترک کنید. زمانی که او درک می کند که عواقب اقداماتش واضح و قابل اجرا است، فرزند شما بیشتر مایل به انجام آنچه که از او خواسته اید می شود.

با همدیگر بلند بخوانید.

زمانی را که برای با هم خواندن سپری می کنید کودکتان را برای زمان داستان گوئی در مدرسه آماده می کند. کودک شما انتظار دارد که در زمان قصه گویی در مدرسه برای مدت خیلی طولانی بر روی صندلی بشیند و بنابراین، با تمرین گوش دادن در خانه به او کمک کنید. از او بخواهید که به شما بگوید که درهنگام خواندن چه اتفاقی در داستان افتاد.

اما فرزند پیش دبستانی خود را مجبور نکنید که به کتاب هایی که علاقه مند نیست گوش کند، این باعث می شود که او کمتر و نه بیشتر مایل به خواندن باشد.برای کودکان پیش دبستانی جوانتر، به کتاب هایی که فعالیت دارند بپردازید. که به او اجازه دهد لمس کند، اشاره کند و یا اشیاء را نام ببرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی ما در مورد چگونه کودک را به خواندن علاقه مند کنید بخوانید. مانند: (علاقه مند کردن کودکان به کتابخوانی، چگونه کودکان 6 تا 8 ساله ی خود را به مطالعه علاقه مند کنیم، ایجاد علاقه به مطالعه در کودکان(تولد تا 3 سالگی) )

بازی های گوش دادنی را بازی کنید.

گوش دادن را با پخش کردن موسیقی و رقص با فرزند خود لذت بخش کنید. از کودکتان بخواهید زمانی که آهنگ ملایم است با نوک پنجه قدم بردارد و زمانی که صدای آهنگ بلند است پایکوبی کند و یا گام های بلند نظامی (بتازد) بردارد.

و یا بازی مجسمه و یا فریز را امتحان کنید. بنابراین کودک شما باید با دقت گوش دهد تا زمانی که موسیقی قطع می شود. آهنگ های مانند بی،آی،ان،جی،او را بخوانید که نیاز داشته باشد کودکان قسمت های سکوت را پیش بینی کنند.

قسمت اول مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا