چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت اول

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-08-02 دیدگاه: 0 بازدید: 553

 چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید.

آماده باشید تا تحقیقات خود را به زودی شروع کنید. اگر مطمئن نیستید که در جایی که زندگی می کنید ثبت نام کردن فرزندتان می تواند مانند یک رقابت باشد، پس قبل از اینکه فرزندتان را به مهدکودک بفرستید خود را برای تحقیق کردن آماده کنید. ممکن است لازم نباشد که چند ماه قبل از شروع مدارس کودکتان را ثبت نام کنید، اما در بعضی از شهرها بعضی از پیش دبستانی ها برای ثبت نام لیست انتظار دارند. لیستی که ممکن است سال ها طول بکشد.

اولین قدم این است که به دنبال یک مدرسه ای باشید که برای فرزندتان مناسب است، نه فقط برای اینکه نام آن مدرسه معروف است . دایان جانسون، رئیس سابق پذیرش در مدرسه ردوود دی در ایالت اوکلند کالیفرنیا می گوید: ( مدیران پذیرش، هماهنگ کننده هستند. ) (ما خانواده ها را با اهداف مدرسه مطابقت می دهیم.)

در مدارسی که باعث علاقه مند شدن شما به مطالعه می شود ثبت نام کنید. یادبگیرید که در منطقه ی شما هر مدرسه چقدر با دیگر مدارس متفاوت است. (برای راهنمایی بیشتر، مقاله هایی در خصوص انتخاب مدرسه ی مناسب برای کودک خود بخوانید.)

هنگامی که شما اطلاعات لازم را به صورت محدودتری دسته بندی کردید، این استراتژی ها باعث افزایش شانس ورود فرزندتان به مدارس می شود:

موعد مقرر را رعایت کنید: جانسون می گوید، زمانبندی بسیار مهم است. ( در زمان های بحرانی، ما مشغله ی زیادی با امور دفتری مدرسه و مراجعین داریم، ما از والدینی که این شرایط را درک می کنند قدردانی می کنیم.)

پیروی کردن از کمک هایی که کارمندان مدرسه برای دفاع از شما می کنند، نشان دهنده ی این است که شما با مدرسه در ارتباط هستید.

لورا والف، معاون مدیر سیاه پنج دایره، یک مدرسه خصوصی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو، این را چنین بیان می کند: (ما سعی می کنیم درک کنیم، اما اگر پدر و مادر دائما فراموش کنند که در هنگام ثبت نام مدارک مورد نیاز را در موعد مقرر برای ما ارسال کنند و فراموش کنند که فرم های خواسته شده ی مهم را پر کنند و یا باعث بی نظمی شوند این ما را به شک و تردید می اندازد. ما به دنبال والدینی هستیم که بتوان به راحتی با آنها کار کرد.)

علاقه خود را نشان دهید: بازدید از مدرسه یک راه عالی برای شناخت معلمان، والدین و مدیران است. در صورت امکان در بیش از یک رویداد مدرسه شرکت کنید (برای مثال، جلسات والدین و جشن های مناسبتی). اگر مدرسه دارای یک کنسرت، نمایش هنری یا نمایشگاه علمی برنامه ریزی شده باشد، برای نشان دادن احساس خود به جامعه ی مدرسه از این برنامه ها استقبال کنید و در آن ها شرکت کنید.

جانسون می گوید: ( تا آنجا که می توانید با ما در ارتباط باشید تا ما را بشناسید، ببینید این جامعه مانند یک بازی مسابقه است)

این مقاله ادامه دارد...

قسمت دوم این مقاله

قسمت سوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا