چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت سوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-09-21 دیدگاه: 0 بازدید: 402

چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت سوم

 زمانی که یک سئوال خاص دارید تماس بگیرید.

بسیاری از مسئولین مدرسه از اینکه به سئوالات شما در خصوص مدرسه پاسخ بدهند خوشحال می شوند. به این دلیل که این نشان می دهد شما مشتاق هستید که یک ارتباط درستی با فرزند خود داشته باشید. چیزهایی که آنان نمی توانند درک کنند تماس های تلفنی هفتگی مداوم شما برای اطلاع از وضعیت فرزندتان است.

جیسون پیشنهاد می دهد زمانی که تماس می گیرید بپرسید: ( آیا زمان مناسبی است که تماس گرفتم؟) او همچنین توصیه می کند که اگر از قبل برای صحبت با مسئولین مدرسه وقت تعیین شده داشته باشید، ان ها با توجه بیشتری به سئوالات شما پاسخ خواهند داد.

رزومه ونمونه کارها را پر کنید.

نمونه کارهای فرزند خود را در یک بسته نگه دارید و به مسئولین مدرسه ارائه کنید. به عنوان نمونه ( مقام خاصی در مسابقه یا پژوهشی در کشور) که چشمان مسئولین مدرسه به روی اسناد به گردش در بیاید. اما این نمونه کارهای گردآوری شده چیزهایی نیستند که به مسئولین مدرسه کمک کند فرزند شما را ارزیابی کند. بلکه این می تواند بهانه ای باشد که شما را به عنوان والدین بلند پرواز نشان دهد.

فرقی نمی کند که شما از رسانه ها در مورد تلاش مسئولین مدرسه برای تعدادی از والدین در مدرسه چه می شنوید، تصور نکنید که فرستادن شکلات و یا پیشنهاد دادن کمک های خیریه کاری از پیش ببرد، این بیشتر نشان می دهد که شما به مسئولین مدرسه توهین کرده اید.

صادق باشید.

مسئولین مدرسه انسان های فهمیده ای هستند. آن ها زمانی که شما سعی می کنید به صورت غیر واقعی خودتان و یا فرزندتان را توصیف کنید می فهمند.

اگر شما به صورت تمام وقت کار می کنید و می توانید گاهی فقط داوطلب شوید، وانمود نکنید که هر هفته می توانید در کلاس کمک کنید. اگر فرزند شما مشکل رفتاری دارد، او را مانند یک فزشته نشان ندهید.

این مقاله ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا