چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت دوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-09-14 دیدگاه: 0 بازدید: 439

چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت دوم

اما با درخواست کردن ملاقات های متعدد با مسئولین مدرسه، بار را برای آن ها سنگین نکنید. والف می گوید: ( اگر والدینی همچنان درخواست یک ملاقات دیگر بدهند، می دانم که آن ها با وجود تضمیناتی که ما به آن ها داده ایم، باز هم نمی توانند در ذهن خود به ما (مسئولین مدرسه) اطمینان کنند.) (بعلاوه، تنظیم کردن ملاقات خودش باعث التلاف وقت می شود و می توانند برای کارکنان مدرسه اختلال کاری ایجاد کند.)

در مورد سئوال هایی که قرار است در روز ملاقات بپرسید با دقت فکر کنید.

بعضی از والدین گروه هایی را با هم تشکیل می دهند و لیستی ازسئوالتی که باید بپرسند را تهیه می کنند که والدین دیگر بتوانند با استفاده از آن لیست در روز ملاقات خود، جلسه ی خود را پیش ببرند. اشتباه نکنید و فقط بر سئوالات لیست متکی نباشید. اگر شما به مصاحبه ی خود بروید و به سادگی فقط به سراغ سئوال های چک لیست بروید، مسئولین مدرسه متوجه خواهند شد که شما بر روی نیازهای خودتان زیاد فکر نکردید.

کمکی که ما می توانیم به شما بکنیم این است که خودتان لیست خودتان را تهیه کنید. صفحه ی مصاحبه ی پیش دبستانی های ما را ببینید.

در مورد نقاط قوت و ضعف فرزند خود روراست باشید.

والف می گوید (بسیاری از والدین فکر می کنند که فرزندان آن ها با استعدادترین هستند) (به جای آنکه به من بگوئید که فرزند شما چقدر باهوش و روشن فکر است، من بسیار مشتاق هستم بدانم که فرزند شما بیشتر به انجام چه کارهایی علاقه دارد یا اینکه آیا خجالتی است یا خیر؟)

برای چه این نکات از دید مسئولین مدرسه خوب و مهم به نظر می رسد؟ به این دلیل که نشان می دهد شما بینش واقعی بر روی شخصیت فرزندتان دارید، که نشان می دهد شما به فرزندتان به چشم یک شخص منحصر بفرد نگاه می کنید و شما به دنبال بهترین ها برای او هستید.

پر کردن مدارک مالی مربوطه

اگر به کمک مالی نیاز دارید، برای آن درخواست کنید.

والف می گوید: (به هر دلیلی، بعضی اوقات والدین به ما نمی گویند که به کمک بیشتری احتیاج دارند.) ( اگر ما فرزند شما را پذیرفته ایم و بعد بدانیم که شما به کمک مالی نیاز دارید، ممکن است ما قبلاً مبالغی را به دیگر خانواده ها برای کمک داده باشیم. تصور نکنید که مدرسه به دلیل موقعیت مالی شما در مقابل شما تبعیض قائل می شود.)

این مقاله ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت سوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا