چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-09-28 دیدگاه: 0 بازدید: 855

چگونه به مدرسه ای متناسب با معیارهای خود دسترسی پیدا کنید قسمت آخر

حتی اگر مسئولین مدرسه متوجه ظاهر سازی و یا مخفی کاری شما نشدند، شما نباید از خودتان و یا فرزندتان طرفداری بکنید. اگر فرزند شما وانمود به ظاهرسازی کرد، ممکن است در آینده مورد حمایت و راهنمایی هایی که نیاز دارد قرار نگیرد.

در صورت لزوم نامه بنویسید.

زمانی که پسر 5 ساله ی مولی در لیست انتظار مدرسه ی رویاییش بود، او به مدیر مدرسه نامه ای نوشت. در آن نامه او دوباره تکرار کرد که چرا این مدرسه بالاترین الویت انتخاب آن ها را دارد، بر روی ارتباط خودش با دیگر بستگان در مدرسه تاکید کرد، علاقه ی خودشان را نسبت به قشر آنجا نشان داد و پیشنهاد داد که هر اطلاعاتی را که مدرسه نیاز دارد برای آن ها فراهم کند. در حالیکه او مطمئن نبود نامه به دست مدیر برسد، پسر او در مدرسه پذیرفته شد.

بعضی از والدین گزارش می دهند که یک نامه مشابه با برنامه کاربردی به نظر می رسد که نتایج خوبی داشته باشد، اما به یاد داشته باشید که همه مدیران پذیرش به چنین نامه ای اهمیت زیادی نمی دهند.

اگر فکر می کنید که دیر شده سریع عمل کنید.

اگر نتوانستید به دلیل اینکه به محله ی جدیدی نقل مکان کرده اید و یا یا مجبور به تغییر نظر خود در آخرین لحظه نسبت به مدرسه انتخابی خود در طول فصل (زمان تعیین شده) بوده اید درخواست کنید، نگران نباشید. حتی مدارس محبوب تر از اوایل تابستان پس از اجرای لیست های انتظار خود، فرصت های غیر منتظره ای ایجاد می کنند و والدین می توانند انتخاب های خود را انجام دهند.

لیست انتظار؟ لطفاً شخصی برخورد نکنید.

دریافت نامه ای که می گوید فرزند شما در لیست انتظار منتخب برای مدرسه مورد علاقه خود است می تواند والدین را متعجب کند که چرا کودک باهوش و درخشان آن ها جزو (انتخاب اول) مدرسه نیست. این را در ذهن داشته باشید: ( مدرسه یا فرزند شما را می خواهد، یا نمی خواهد )

جانسون می گوید: ( قرار گرفتن در لیست انتظار، به این معنا نیست که کودک شما در الویت دوم است، این موضوع اغلب می تواند در مورد متعادل سازی جامعه ی مدرسه باشد)

بگذارید بگوییم شش بچه بزرگ و مشابه در این استخر در آن لحظه وجود داشت. شاید ما نیاز به یک دختر فعال دیگر و یا تعدادی پسر نیاز داشتیم. بعضی از ضوابط باید رعایت شوند و ما فقط باید انتخاب کنیم.

اگر مدرسه ای واقعا جزو اولين انتخاب شماست، با آنها تماس بگيريد و از توجه آن ها تشکر کنید و اگر در دسترس باشند، با آن ها مشتاقانه مکاتبه کنید. بالاتر از همه، به یاد داشته باشید که همه چیز تغییر می کند حتی آخرین لحظه.

جانسون می گوید اگر شما در استخر انتظار هستید می توانیم به شما پیشنهاد جا بدهیم، ما می گوییم (ما را انتخاب کنید، گرچه ما شما را انتخاب نکرده ایم.) این می تواند از هر دو طرف بی رحمانه باشد. اما در پایان این انتخاب می تواند دلخواه شما باشد.

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

قسمت سوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا