پرورش کودک دو زبانه و موقعیت های یادگیری قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-06-07 دیدگاه: 0 بازدید: 202

پرورش کودک دو زبانه و موقعیت های یادگیری قسمت آخر

 با اطمینان از خانواده های خود که علاقه مند هستند شروع کنید. بعد از آن شما نیاز به معلم هایی که شرایط این را دارند که چند ساعت از آخر هفته ی خود را برای پروژه ی شما اختصاص بدهند را دارید. شما همچنین به محل و بودجه برای پروژه ی خود نیاز دارید. بعد از همه ی این ها، شما و بقیه ی والدین باید خود را به این پروژه اختصاص دهید.

ری رودریگز، یکی از اعضای طولانی مدت ایروفا اجوکا( یکی از مدارس زبان موروثی در پاسادنا کالفرنیا) می گوید: ( مدرسه ی ما بدون مشارکت والدین از بین خواهد رفت. این سازمان متکی بر پدر و مادرهایی است که مشتاق بودند فدا بشوند تا اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان رابطه خود را با گذشته خود از دست نمی دهند.

شما می توانید دیگر مدارس زبان موروثی را در وبسایت مدارس زبان موروثی در آمریکا را پیدا کنید.

معلم خصوصی

مزایای متعددی برای استخدام یک معلم خصوصی برای فرزند دوزبانه شما وجود دارد، به ویژه این که آموزش یک به یک را فراهم می کند.

یک معلم می تواند رعایت دستور زبان کودک و طراحی یک برنامه شخصی را طراحی کند. اگربرای مثال، کودک شما در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و در حال حاضر نسبتا مسلط است اما نیاز به کمک اضافی در زمینه مهارت های خواندن دارد، یک معلم خصوصی ممکن است انتخاب خوبی باشد.

چیز دیگری که باید در نظر بگیرید: برای صرفه جویی در هزینه ها، چرا هزینه یک معلم را با پدر و مادر دیگری که مانند شما یک کودک دوزبانه را پرورش می دهد تقسیم نمی کنید؟ در حالت ایده آل، هر دو کودک دارای معلم خصوصی می توانند در یک سطح مهارت باشند.

اگر کودک شما یک مقدار بزرگتر است، آموزش آنلاین با یک معلم خصوصی راه دیگری است. تمام آنچه که شما برای این کار نیاز دارید یک کامپیوتر و یک وب کم و یک میکروفون است.

بهترین قسمت این سناریو این است که مهم نیست محل زندگی معلم خصوصی کجا باشد. شما حتی می توانید کسی را از کشوری استخدام کنید که اغلب به زبان دومی که شما نیاز به یادگیری دارید صحبت می کند.

رکسانا ای سوتو، ژورنالیست دو زبانه، یکی از بنیانگذاران و سردبیران وبسایت اسپنیش بیبی. وبسایتی مناسب برای والدینی که فرزندان دوزبانه و دو فرهنگه را پرورش می دهند.

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا