پرورش کودک دو زبانه و موقعیت های یادگیری قسمت دوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-06-05 دیدگاه: 0 بازدید: 152

 پرورش کودک دو زبانه و موقعیت های یادگیری قسمت دوم

 دو: والدین باید متعهد شوند که برای مدت تحصیلات ابتدایی فرزند خود با مدرسه ( برنامه های مدرسه) هماهنگ بمانند.

در غیر اینصورت، برنامه با شکست مواجه خواهد شد. به این دلیل که دانش آموزان جدید نمی توانند در هر سطحی از برنامه قرار بگیرند، مگر اینکه دو زبانه باشند. تلاش برای رساندن به سطح مناسب آن دسته از دانش آموزانی که دو زبانه نیستند می تواند برای آن دسته از دانش آموزانی که از قبل در برنامه بوده اند معایبی را ایجاد کند.

در مورد مدارس وابسته به زبان (دو زبانه) بیشتر تحقیق کنید.

کلاس های زبان ساختار یافته

ساختار ارائه شده توسط کلاس های تشکیل شده درمدارس وابسته به زبان، هفته ای یک یا دو بار،کلاس های یادگیری زبان را برای رفتن به سطح دیگر ارانه می دهد.بسته به سن فرزند شما، انتخاب های شما متفاوت خواهد بود.

بعضی از مدارس دو زبانه مانند آلیانس فرنسیاس، کلاس هایی برای کودکان حتی یک ساله ارائه می دهند. در ابتدا، کودکان آهنگ ها و کلامات پایه را یاد می گیرند، مانند رنگ ها و قسمت های مختلف بدن. هنگامی که بزرگتر شدند، فعالیت های کلاسی پیچیده تر خواهد شد. در نهایت، برنامه درسی شامل گرامر و درک مطلب، در میان مهارت های دیگر آموزش داده می شود.

از آنجا که بهترین راه برای یادگیری کودکان از طریق بازی تعاملی است، بسیاری از کلاس های زبان از هنر برای معرفی یا تقویت زبان دوم استفاده می کنند. بعضی ها مانند: ( آهنگ های بین المللی کودکان و موسیقی های لینگوانا ) صرفاً بر اساس موسیقی هستند. موسیقی نه تنها سرگرم کننده است، بلکه تکرار متن های شعر برای ساختن واژگان مناسب است.

برای پیدا کردن کلاس های زبان ساختار یافته در محل زندگیتان به صورت آنلاین جستجو کنید به عنوان نمونه جستجو کنید: (کلاس های زبان اسپانیایی برای کودکان)

مدارس زبان موروثی

مدارس زبان موروثی معمولا روزهای شنبه یا یکشنبه هستند که توسط یک جامعه ای که علاقه مند به منتقل کردن زبان و فرهنگ خود به نسل بعدی است ایجاد شده است. کودکانی که در اين نوع کلاس های زبان ثبت نام کرده اند، ممکن است در زبان اقليت مهارت داشته باشند و اغلب از طريق خانواده خود نوعی ارتباط فرهنگی با آن دارند.

اگر شما از این مدل کاس ها در محله ی خود پیدا نمی کنید، می توانید خودتان با تکیه بر خودتان شروع کننده ی این کلاس ها باشید.

ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا