نه راه برای پرورش کودک شما بدون تعصبات جنسیتی قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-02-08 دیدگاه: 0 بازدید: 292

نه راه برای پرورش کودک شما بدون تعصبات جنسیتی  قسمت آخر

8- از قانون منطقی ( تو باید...) استفاده نکنید.

یک بار دیگر، این ایده را در سر فرزند شما ترویج می شود که آنها به دلیل این که یک جنس خاص هستند، باید به چیزی یا فرد علاقه مند باشند. این مرحله سطح فرزند شما را تعیین می کند که خود را به عنوان یک خوشبخت می پذیرد و نتیجه ی آن احساس خود بودن و اعتماد به نفس است.

به جای آن که به فرزندتان بگوئید که چه کاری را باید انجام دهند، به آن ها حق انتخاب بدهید که خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند که چه کاری را باید انجام بدهند و بر اساس اندیشه و احساسات درونی خود تصمیم بگیرند.

9- به یاد داشته باشید که شما به عنوان نمونه هدایت می کنید.

این یک نوع نکته است که از این نوع راهنمایی ها برای کودکتان استفاده کنید و حتی زمانی که کودک شما با مسئله ای مواجه شد ان ها را همراهی کنید . اما زمانی که شما خودتان در برابر این قوانین جنسیتی تسلیم شدید و برایتان یکنواخت شد، شما خودتان را به 100 قدم عقب تر برده اید.

اجازه ندهید که دختر شما کفر شما را دربیاورد که چیزی بیش از حد سنگین است و شما نیاز به "اسلحه های مردانه" خود را دارید و مطمئن باشید که همیشه از همسرتان در مقابل فرزندانتان تعریف کنید، اما نباید بگوئید دست پخت مادرتان خوب است چون او یک زن است. که این فقط یک تعریف ساده است.چنین چیزهایی تنها کلیشه های تولید شده توسط جامعه را حفظ می کنند که شما به عنوان والدین باید سخت تلاش کنید تا نابود شوند.

آیا این همه لیست راهنمایی هایی است که کودک شما را کاملا کامل کند؟ البته که نه. اما کمک به آنها برای ایجاد یک ذهن باز در مورد خود و دیگران در اطراف آنها قطعا یک شروع مناسب است.

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

قسمت سوم این مقاله

ترجمه شده در کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا