نه راه برای پرورش کودک شما بدون تعصبات جنسیتی قسمت دوم

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-02-03 دیدگاه: 0 بازدید: 284

نه راه برای پرورش کودک شما بدون تعصبات جنسیتی قسمت دوم

 

3- ورزش و فرهنگ را با هم ترویج دهید.

ممکن است اینطور به نظر بیاید که این بار دیگر ذکر شده است اما ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که اهمیت آن این است که هر چه زودتر برای فرزندانمان روشن شود که آنها می توانند در هر گونه فعالیت های فوق العاده ای که علاقه مند هستند شرکت کنند. نه، این بدان معنا نیست که شما پسر را مجبور کنید که تتو کند و یا دخترتان را قانع کنید که میخواهد داور باشد، اما این فرصت را به آنها بدهید که کمی از همه چیز را امتحان کنند.

پسر خود را به هر دو بازی فوتبال و یک رکورد باله ببرید. اجازه دهید دختر شما یک بازی بیس بال را تجربه کند و او را در این چالش دنبال کنید. هر چند که برای این فعالیت جنسی شما مجبور بودید فرزندانتان را کاملاً هدایت کنید، آن هم به این دلیل که جنسیت فرزند شما "درست" نیست، خوب، دوباره فکر کنید.

به خودتان یک فرصت تنفس ذهنی بدهید و به فرزندتان فرصت بدهید که خودش برای خودش انتخاب کند.

4-همه رنگها را برای هر دو جنس تبلیغ کنید.

بله، این بخش برای لباس است، همانطور که قبلا ذکر شد، اما در مورد تقریبا همه چیز در زندگی هم صدق می کند.اشتباه اول شما ممکن است در رنگ این باشد که اگر رنگ آبی برای نوزادان خبر از این باشد که شما یک پسر دارید.

اشتباه نگیریم، آبی یک رنگ عالی است و واقعا از آن لذت ببرید، به هر حال، ادامه بدهید. اما اگر تنها دلیلتان برای انتخاب رنگ آبی "رنگی برای پسران " بود، این دلیل درستی نیست. از روی سال هایی را که فرزندتان برای تهیه ی وسایل مدرسه به خرید برده اید ، بگذرید.

اگر او جامدادی صورتی را انتخاب کرد، به سرعت سعی نکنید او را به سمت رنگ های مردانه تری هدایت کنید. ما این رادرک می کنیم که شما ممکن است تصور کنید دیگر بچه ها او را اذیت می کنند، اما آخرین چیزی که شما می خواهید انجام دهید، این است که او را خفه کنید.

5-اصلاحات درست را به آنها نشان دهید.

هنگامی که تقریبا همه چیز را با بچه های خود انجام می دهید، از انتخاب یک دوچرخه تا انتخاب پرده ها، به طور ناگزیر اشاره ای به اصلاحاتی مانند "رنگ دختر" یا "دوچرخه پسرانه" می کنید. که البته این به این ایده ها یی که از گذشته ها در ما وجود داشته باز می گردد.

می دانیم، شما نمی توانید کمک کنید. اما به اولین چیزی که به ذهنتان می رسد فکر کنید. اما کل ایده این است که فکر کردن به این روش قدیمی را در خود متوقف کنید تا بتوانید فرزندانتان را با تفکری آزادانه رشد دهید.

در تعریف و تمجید کردن از دختر و پسرتان سخاوتمند باشید. به طور مکرر از صفات زیبا برای فرزندانتان استفاده کنید. هر چه بیشتر شما از اصلاحات مودبانه استفاده کنید، آن ها بیشتر مودبانه صحبت می کنند

ادامه دارد...

قسمت اول این مقاله

قسمت سوم این مقاله

قسمت آخر این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا