چرا کودکان پیش دبستانی از کلاس می ترسند و برای مقابله با آن چه باید کرد قسمت آخر

دسته: مقالات اموزشی تاریخ: 1397-07-16 دیدگاه: 0 بازدید: 206

چرا کودکان پیش دبستانی از کلاس می ترسند و برای مقابله با آن چه باید کرد قسمت آخر

شما ممکن است از معلم لیستی از آهنگ هایی را که بچه ها در کلاس می خوانند بخواهید، سپس یک کتاب شعریا یک ضبط بخرید تا کودک شما بتواند در خانه یاد بگیرد. (شما همچنین می توانید متن ترانه های آنلاین را در Kididdles.com دانلود کنید.) دانستن تمام کلمات (عنکبوت) و (چرخ های اتوبوس) ممکن است باعث شود او را راحت تربه بچه های دایره بستن بپیوندد.

(اگر گم شدم چی کار کنم؟) اگر فرزند شما پیش دبستانی یا رفتن به کلاس دیگررا شروع کرد، ممکن است نگران محیط اطراف خود باشد. با بازدید از مدرسه قبل از شروع فصل مدرسه ها به آرامش او کمک کنید.

اگر او هنوز معلم خود را ملاقات نکرده است، معرفی اش کنید و تشویقش کنید که در یک یا دو فعالیت شرکت کند. به او کمک کنید تا جعبه را در جایی که او چیزهای خود را ذخیره می کند پیدا کند و اجازه دهید او زمان زیادی را صرف بازی با وسایل جدید وسوسه انگیز کند. به همین ترتیب، در روز اول مدرسه می توانید بگویید: (هی، حالا می توانی به عقب برگردی و این بازی را که در خانه بازی می کردی، پایان دهی)

کودکان پیش دبستانی اغلب در مورد یک زمین بازی جدید احساس اضطراب می کند، به خصوص اگر آن زمین بزرگ و یا تجهیزات چالش برانگیزی داشته باشد. برای اصلاح این، بعد از ساعات مدرسه به حیاط مدرسه بروید تا فرزندتان بتواند از تجهیزات بازی بالا برود یا سه چرخه ی خود را بدون حضور مهیج دیگر بچه ها براند.

استراتژی دیگری این است که یک کودک پیش دبستانی جوان تر با یک دوست قدیمی جفت شوند. البته یک برادر بزرگتر برای این امر ایده آل است، اما شما همچنین می توانید به شبکه ای از دوستان و همسایگان خود دسترسی داشته باشید تا یک کودک چهارساله ی مورد اطمینان پیدا کنید که نمی خواهد به فرزند شما در پیش دبستانی طناب کشی را نشان دهد.

( اگر کسی با من بازی نکند چه؟ ) بچه های پیش دبستانی می توانند مانند همه ما، هنگامی که با یک اتاق پراز غریبه روبه رو می شوند، بترسند. برای کمک به فرزندتان که کمتر احساس خجالت کند، تا آنجا که می توانید او را به همه ی بچه هایی که ممکن است در آینده با او همکلاسی شوند معرفی کنید.

اگر کتاب راهنمای مدرسه در دسترس است، از آن برای پیدا کردن بچه هایی که در نزدیکی شما زندگی می کنند استفاده کنید، سپس خودتان و فرزندتان را به او معرفی کنید. یا از مدیر بخواهید تعدادی از شماره تلفن بچه های خوش مشرب که از دوست شدن با بچه های جدید استقبال می کنند را به شما بدهد.

اگر یکی از دوستان کودک شما در همان مدرسه یا کلاس باشد، خیلی بهتر است. تا آنجا که می توانید با دوستانشان بازی کنند. بچه ها با هم به مکانی برای بازی کردن ببرید و بر روی این موضوع تاکید کنید که آن ها هر دو باهم می توانند به مدرسه بروند، بزرگ شوند و به کلاس دیگری بروند. در صورت امکان، برنامه های خود را هماهنگ کنید تا هر دو بچه در روز اول مدرسه در یک زمان وارد شوند و بتوانند در کنار یکدیگر راه بروند.

با گذشت زمان، عکس هایی از دوستان مدرسه کودک خود را روی در یخچال و فریزر یا اتاق خود نگه دارید و اغلب در مورد آنها صحبت کنید. بعد از همه ی این ها، مکان پیش دبستان از خانه دور است، و زمانی که کودک در پیش دبستانی است، این بچه ها خانواده ی دوم او هستند.

قسمت اول این مقاله

قسمت دوم این مقاله

قسمت سوم این مقاله

قسمت چهارم این مقاله

ترجمه شده توسط کودک دانا

دیدگاه خود را بنویسید

بالا